Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:16:49 GMT

عربستان مدعی رهگیری و انهدام ۲ پهپاد یمنی شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۷۹۰

عربستان مدعی رهگیری و انهدام ۲ پهپاد یمنی شد

به  گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف عربی شنبه شب اعلام کرد که ۲ فروند پهپاد بمب گذاری شده را که به سمت منطقه جنوبی عربستان به پرواز درآمده بود، سرنگون کرده است.

جزئیایت بیشتری در این باره گزارش نشده است.

یمنی ها حملات پهپادی و موشکی به عمق عربستان را از اقدامی بازدارنده در برابر تجاوز و محاصره کشورشان می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال حملات موشکی و پهپادی و بازدارنده نیروهای یمنی به عربستان، فیصل بن فرحان اخیرا از ارائه طرحی برای آتش بس در یمن خبر داد، طرحی که مقام‌های انصارالله اعلام کردند که چیزی برای گفتن ندارد و تنها جنبه رسانه‌ای دارد.

این حملات همزمان با هفتمین سالگرد حمله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یمن صورت می‌گیرد. دولت ریاض به همراه امارات و با چراغ سبز آمریکا و کشورهای غربی ششم فروردین ماه ۹۴ حملات همه جانبه‌ای به یمن برای جلوگیری از به قدرت رسیدن جنبش انصارالله انجام داد که تاکنون هیچ دستاوردی جز تحمیل هزینه‌های سرسام آور جنگ و تلفات نیروها به دنبال نداشته است.

برچسب‌ها پهپاد های یمنی یمن جنبش انصارالله ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پهپاد های یمنی یمن جنبش انصارالله پهپاد های یمنی یمن جنبش انصارالله ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه