Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: سند همکاری های جامع ۲۵ ساله بین ایران و چین یک نقشه راه برای ادامه مسیر همکاری های دو کشور است.

به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده در مصاحبه با شبکه «فونیکس» چین اظهار کرد: این که برای روابط ایران و چین یک نقشه راه ۲۵ ساله تعریف کنیم یعنی این که هر دو کشور به این نقطه رسیده‌اند که مشارکت راهبردی خود را از فراز و نشیب های روزمره و گاه به گاه مجزا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات ارشد کشورمان تاکید کرد : تدوین چنین سندی، یک نقشه راه برای ادامه مسیر همکاری های دو کشور ایران و چین  است و این سند باعث می شود که مسیر همکاری های دو کشور نزدیک تر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده سند همکاری ایران و چین روابط ایران چین ایران و چین دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901604

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران