Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:40:45 GMT

حضور ۴ ورزشکار استان مرکزی در اردوی تیم ملی کاراته

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۰۳۷

حضور ۴ ورزشکار استان مرکزی در اردوی تیم ملی کاراته

جمشید زند در گفت و گو باخبر نگار مهر، اظهار کرد: اردوهای ملی پوشان کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های «کاراته وان لیسیون» که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ و همچنین پیکارهای پاریس که رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

وی افزود: در مرحله نهم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان که نخستین مرحله در سال جدید محسوب می‌شود، چهار ورزشکار استان مرکزی به اسامی ابوالفضل شهرجردی، صالح اباذری، علی زند و میلاد فراز مهر در این اردوها حضور دارند و پیش بینی می‌شود چند ورزشکار دیگر استان مرکزی از سوی کمیته فنی فدراسیون کاراته به این اردو دعوت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زند بیان کرد: نهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته و نخستین مرحله در سال جدید، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی انقلاب در تهران آغاز شده است.

رئیس هیأت کاراته استان مرکزی گفت: براساس تصمیم فدراسیون کاراته و طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا، ملی پوشان کاراته کشورمان که وارد اردو خواهند شد، آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل می‌آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته آغاز می‌شود.

زند افزود: طبق اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان تا ۱۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کاراته کشورمان پس از اعلام جواب تست کرونا تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهند کرد.

به گفته رئیس هیأت کاراته استان مرکزی، اردوهای ملی پوشان کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های کاراته وان لیسبون که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک از طریق رنگینگ و همچنین پیکارهای پاریس که رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

کد خبر 5176923

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک لیسبون اردوی تیم ملی کاراته ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر توفان تولید ملی پوشان کاراته تیم ملی کاراته استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم