Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند ابوبکر خوجملی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گرانی و تورم که بخشی از آن مربوط به تحریم‌های آمریکا و دشمنان انقلاب است زندگی عادی مردم را با سختی‌هایی مواجه کرده که پیدا کردن راهکار قطعی برای حل آن باید در اولویت دولت بعدی باشد.

وی افزود: افرادی که توانایی و دانش لازم برای اداره کشور و حل مشکلات را دارند باید نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوند خوجملی استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را مهم دانست و اضافه کرد: در کنار ضرورت حضور حداکثری، انتخاب فرد اصلح برای تصدی بالاترین مقام اجرایی کشور باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر همچنین انتخابات ۲۸ خرداد را مهمترین رخداد سیاسی کشور دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در این انتخابات علاوه بر نمایش قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را نیز خنثی و بی‌اثر می‌کند.

آخوند خوجملی، شرکت در انتخابات را سهیم شدن در تعیین سرنوشت آینده کشور دانست و اضافه کرد: جامعه اهل سنت کشور بویژه در استان گلستان که همواره حضوری بالای ۸۰ درصد در انتخابات داشته‌اند، در انتخابات پیش رو نیز همگام با دیگر برادران و خواهران دینی خود در این رویداد سیاسی شرکت خواهند کرد .

وی ادامه داد: بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات، به حفظ و تقویت وحدت و همدلی بیشتر مردم و مسوولان کمک کرده و عزت و اقتدار نظام را نیز در عرصه بین المللی به نمایش خواهد گذاشت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با نخستین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

استان ۱.۹ میلیون نفری گلستان که به نگارستان ایران مشهور است، سکونتگاه اقوام مختلف ایران زمین است که بخشی از مردمان این استان را ترکمن‌ها که اهل سنت و حنفی مذهب هستند تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس اهل سنت مشارکت انتخاباتی گلستان آزادشهر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس اهل سنت انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس اهل سنت مشارکت انتخاباتی گلستان آزادشهر اخبار کنکور اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند