Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رسانه های سوریه امروز ( یکشنبه ) به نقل از منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر آمریکا ۳۸ کامیون گندم را از سیلوهای روستای تل علو در منطقه «الیعربیه» بارگیری کردند و از طریق گذرگاه غیرقانونی « الولید » به شمال عراق انتقال دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر آمریکایی دیروز نیز مقادیری گندم متعلق به دولت سوریه را به سرقت بردند و این محموله را با ۱۸ کامیون از طریق گذرگاه مرزی «سیمالکا» به خاک عراق منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه های سوریه، نیروهای اشغالگر آمریکایی برای سرقت و غارت نفت و غلات سوریه روزانه با شبه نظامیان مورد حمایت خود ( قسد) درگیر می شوند و به سرقت و غارت ثروت نفت و غلات سوری ها ادامه می دهند. 

این اشغالگران در طول ماه جاری بیش از ۱۵۰ کامیون گندم سوریه و بیش از ۵۰۰ تانکر نفت را از میادین نفتی این کشور به سرقت برده اند.

پیشتر نیز شامگاه پنجشنبه گذشته منابع سوری گزارش دادند که نیروهای آمریکایی ۱۸ کامیون حامل گندم سرقت شده سوریه را به عراق منتقل کردند.

این کامیون‌ها، غلات سرقت شده را از طریق گذرگاه سیمالکا در  منطقه "المالکیه" در حومه الحسکه به شمال عراق انتقال دادند.

اشغالگران آمریکایی از گذرگاه سیمالکا و نیز گذرگاه غیر قانونی الولید برای انتقال ثروت های سرقت شده مردم سوریه از جمله غلات و نفت استفاده می کنند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی طی ماههای اخیر به سرقت ذخایر غذایی سوریه ادامه داده‌اند و این اقدامات با همدستی نیروهای «دمکراتیک سوریه کردستان سوریه» (قسد) در نقاط مرزی سوریه انجام گرفته است.

با شکست گروه تروریستی «داعش» به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال ۱۳۹۶، نیروهای آمریکایی مستقیما جایگزین این گروهک شدند و دقیقا از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه و ادامه کشتار مردم این کشور کردند.   

طی سال‌های اخیر آمریکا در منطقه غرب آسیا به ویژه در سوریه بلای جان مردم و سارق منابع نفتی آن‌ها شده است، اقدامی که پیش از این گروهک تروریستی داعش انجام می داد.

برچسب‌ها گندم گروه تروریستی داعش سوریه آسیای غربی ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم گروه تروریستی داعش سوریه گندم گروه تروریستی داعش سوریه آسیای غربی ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور اشغالگر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت