Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:53:37 GMT

تونی‌کروس کلید بازگشت مولر و هوملس به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۶۰۱

تونی‌کروس کلید بازگشت مولر و هوملس به تیم ملی

گفته می شود که یوآخیم لوو، سرمربی آلمان، آماده دعوت دوباره توماس مولر و متس هوملس به تیم ملی است چرا که تونی کروس نظر خود را درباره آنها عوض کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، یوآخیم لوو در هفته های اخیر دعوت دوباره توماس مولر، ستاره با تجربه بایرن مونیخ، و متس هوملس، ستاره کهنه کار بوروسیا دورتموند، به تیم ملی را به صورت جدی در نظر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو بازیکن پس از تصمیم لوو به کنار گذاشتن‌شان از تیم ملی در سال 2019 عملکرد خوبی در باشگاه های خود داشته اند، اما سرمربی تیم ملی آلمان ترجیح داد که به بازیکنان جوان میدان بدهد و تنها هسته کوچکی از باتجربه ها را در تیم نگه دارد.

 

 

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، و مانوئل نویر دو ستاره کهنه کار آلمان هستند که هسته باتجربه های تیم یوآخیم لو را شکل داده اند. گفته می شود که تونی کروس تاثیر زیادی روی تصمیم های یوآخیم لوو دارد حتی بیش از نویر که بازوبند کاپیتانی آلمان را به بازو می بندد!

 

بیلد گزارش کرده است که کروس اخیرا نظر خود را درباره توماس مولر و مت هوملس تغییر داده و خواهان بازگشت آنها به تیم ملی آلمان شده است.

بیلد نوشته است که اگر چه مانوئل نویر کاپیتان آلمان است، اما این تونی کروس است که لوو در مسائل تاکتیکی و تصمیم گیری در مورد بازیکنان به او اعتماد دارد. این موضوع که لوو اکنون دعوت مجدد مولر و هوملس را در ذهن دارد همچنین به تغییر نظر کروس درباره این دو بازیکن مربوط است.

 

 

کروس درباره عملکرد هم تیمی هایش در جام جهانی 2014، پس از افتضاحی که در جام جهانی 2018 به بار آمد، تردیدهایی داشت. اما اکنون با دیدن نمایش آنها در باشگاه‌های‌شان و همچنین با توجه به اینکه تیم ملی آلمان اکنون فاقد رهبرانی با تجربه است، کروس می خواهد که آنها به تیم ملی بازگردند.

مسابقات یورو می تواند آخرین بخت تونی کروس برای بردن یک عنوان قهرمانی ملی دیگر باشد و به همین دلیل او خواهان بهترین شرایط ممکن برای موفقیت است. کروس پس از جام جهانی 2018 به بازنشستگی از بازی های ملی فکر می کرد اما خانواده اش او را متقاعد کردند تا همچنان به بازی برای آلمان ادامه دهد. اکنون اما به نظر می رسد که بازنشستگی پس از مسابقات یورو در تابستان تصمیمی قانع کننده باشد.

تیم ملی آلمان توماس مولر ماتس هوملس تونی کروس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان توماس مولر ماتس هوملس تونی کروس تیم ملی آلمان توماس مولر تیم ملی تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر

وینگر شماره ۲۵ شیاطین سرخ، آینده خود را به دور از شهر منچستر می‌بیند. 

جیدون سانچو و منچستریونایتد برای جدا کردن راه خود از یکدیگر در تابستان ۲۰۲۴، آماده می‌شوند. 

طرفداری | آن‌طور که پاتریک برگر در گزارش خود برای اسکای آلمان آورده است، سانچو چه در حضور اریک تن هاخ و چه در غیاب او، قصد بازگشت به اولدترافورد را ندارد. دورتموند که برای تابستان پیش رو بودجه خالص ۴۰ میلیون یورویی در اختیار دارد، محدودیت‌های خاصی برای جذب مهره‌ای گران‌قیمت دارد. اگرچه این بودجه با فروش بازیکنان مازاد قابل افزایش است، ولی دورتموندی‌ها تمایل بیشتری به قرض گرفتن دوباره سانچو از شیاطین سرخ نشان می‌دهند. 

در حالی که در آلمان گفته می‌شود یونایتد هنوز قیمتی برای سانچو تعیین نکرده، بن جیکوبز (خبرنگار گاردین) مدعیست که منچستریونایتد همچنان برای وینگرش ۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد؛ قیمتی که تابستان گذشته وقتی الاتفاق برای جذب قرضی همراه با بند خرید اجباری سانچو اقدام کرد، به طرف عربستانی اعلام شد. 

بیشتر بخوانید:

 

جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو