Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@00:21:02 GMT

رونق گردشگردی با سیاست

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۷۹۴

رونق گردشگردی با سیاست

ما به عنوان شهروندان نمونه، فقط به رنگ بندی وزرات بهداشت توجه داریم. شهروند باهوش باید حواسش باشه کدوم شهر وضعیتش نارنجی شده که زود فلنگ رو ببنده و بره شهر بعدی.

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در تازه‌ترین اضافات خود گفته است: اینکه گفتند مسافرین ۷۲ ساعته از شهرهای نارنجی بیان بیرون، بخاطر رونق گردشگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه دارم می‌فهمم سیاست یعنی چی! ما از اول عید داریم مسافرت می‌کنیم. تند تند شهرها رو نارنجی می‌کنیم و ۷۲ ساعته اونجا رو ترک می‌کنیم و میریم شهر بعدی. البته مردم شهر میزبان معتقدند ما با این زباله‌هایی که اونجا می‌ریزیم، بیشتر شهرها رو قهوه‌ای می‌کنیم تا نارنجی. ولی ما به عنوان شهروندان نمونه، فقط به رنگ بندی وزرات بهداشت توجه داریم. شهروند باهوش باید حواسش باشه کدوم شهر وضعیتش نارنجی شده که زود فلنگ رو ببنده و بره شهر بعدی.

صد و یازدهمین شماره هفته نامه طنز خطشه را از اینجا بخوانید.

کد خبر 483527

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطشه طنز نوروز سفرهای نوروزی محدودیت های کرونایی رنگ بندی شهرها در کرونا گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران با ترکیبی از بازیکنانی که روز دوشنبه برابر ملوان به میدان نرفته بودند، برابر ملی پوشان جوان فوتبال ایران با نتیجه‌ای پرگل به پیروزی رسیدند.

بنفش‌ها روز سه‌شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر تیم ملی جوانان و در دیداری تدارکاتی صف‌آرایی کردند که نتیجه مصاف با برتری چهار بر یک مسعود شجاعی و شاگردانش به پایان رسید.

هواداری‌ها روز چهارشنبه را با نظر کادر فنی استراحت خواهند کرد و از روز پنجشنبه نیز تمریناتشان را برای جدال خانگی با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های چندکاربری؛ نیاز امروز شهرها
  • استفاده از فناوری‌های نوین در اصفهان برای تبدیل شیرابه‌ها به مواد و انرژی
  • لازمه مدیریت کارآمد شهرها ایجاد شهرهای هوشمند است
  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد