Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مقدس حضرت عباس(ع) مسابقه فیلم کوتاه «ماه معین» را به مناسبت میلاد امام مهدی(عج) راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز فرهنگ خانواده متعلق به آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: مسابقه فیلم کوتاه «ماء معین»(آب روان) با محوریت مسئله مهدویت همزمان با نزدیک شدن به میلاد امام منتظر حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«اسمهان ابراهیم» مدیر این مرکز، گفت: این مسابقه با هدف کمک به گسترش آگاهی نسبت به مسئله مهدویت، ترویج فرهنگ مهدویت و اهداف آن ، ارایه آن به روش هنری، افزایش اطلاعات و آگاهی بیشتر نسبت به امام مهدی(عج) برگزار می شود.

 

ابراهیم درباره شرایط این مسابقه گفت: علاقه مندان در این مسابقه می توانند به همه مسایل مربوط به امام مهدی(عج) بپردازند. مدت زمان این فیلم نباید بیش از 1:30 دقیقه باشد. شرکت کننده می توانند بیش از یک اثر ارایه دهد. این اثر باید مختص این مسابقه باشد و در مسابقه دیگری شرکت نکرده و در هیچ رسانه یا از طریق اینترنت منتشر نشده باشد.

 

وی ادامه داد: آثار شرکت کننده در این مسابقه به صورت الکترونیکی در قالب پیوست یک فایل با وضوح بالای HD  ارسال می شوند. دریافت این آثار تا یکم آوریل 2021 میلادی ادامه خواهد داشت. جوایز ارزنده ای به بهترین آثار که همه شرایط ذکر شده را داشته باشد، اهدا می شود.

 

«ماء معین» از القاب حضرت مهدی(عج) و به معنای آب روان در زمین است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عباس مسابقه فیلم امام مهدی عج امام مهدی عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

دریافت 205 MB

کد خبر 6096375

دیگر خبرها

  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)