Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری در مراسم سالگرد تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی که امروز در مشهد برگزار شد با بیان اینکه در پرتو جایگاه ولایت فقیه، توانستیم عزت اسلام را در دنیا ثابت کنیم، گفت: در روزهایی که تحریم‌های ظالمانه حتی اجازه ورود ماسک به کشور را نمی‌داد وتورم روز به روز افزایش می‌یافت و دشمن از اثرگذاری تحریم‌ها خوشحال بود، مقام معظم رهبری با صدور تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی، حرکت بی نظیری را مقابل دشمنی‌ها آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه دنیا فکر نمی‌کرد که چنین حرکت جهادی در کشور انجام شود، بیان کرد: بعد از مقاومت مردم و خدامحور بودن جامعه اسلامی با پشتیبانی دستگاه‌های متولی این حرکت رونق گرفت.

وی افزود: با همکاری ۵۳ هزار پایگاه بسیج، سپاه پاسداران، بسیج جامعه پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ائمه جمعه، خیرین و بسیاری نهادهای دیگر، همگی پای کار آمدند و دشمن از این حرکت جهادی عصبانی شد.

بختیاری اظهار کرد: این قرارگاه در خراسان رضوی با فرماندهی امام جمعه مشهد در کشور پیشگام شد و کمیته‌های مختلف با همکاری ۱۸ دستگاه و مدیران عالی اجرایی استان و حضور پررنگ خیرین و بسیج جامعه پزشکی با بیش از ۲ هزار مسجد پای کار آمدند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در ماه رمضان سال گذشته کمیته امداد بیشترین کمک مردمی را در تاریخ انقلاب دریافت کرد، افزود: مولا علی (ع) همیشه سفارش به کمک به یتیمان می‌کردند و خود هم این کار را انجام می‌دادند، لذا ما هم باید این کار را انجام دهیم، بنابراین لازم است در عین رعایت موازین بهداشتی در کنار هم به یاری یکدیگر بشتابیم.

کد خبر 5177020

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کمیته امداد امام خمینی مشهد ویروس کرونا ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر سانحه تصادف توفان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن

خبرگزاری رسمی یمن سبأ، امروز دوشنبه جزئیاتی از خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگیری جاسوسان آنها و اعترافات آنها منتشر کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه امنیتی در یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ) گفت که سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی یمن جاسوسهایی را که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، این مزدوران از طریق افسران و اعضای یک نهاد اطلاعاتی موسوم به نیروی ۴۰۰ (قوة ۴۰۰) به خدمت گرفته شده و تحت فرمان یک فرد تحت تعقیب به نام عمار عفاش بودند. ماموریت این جاسوسان جمع آوری اطلاعات و رصد سایت‌های نظامی وابسته به نیروهای مسلح یمن در سواحل غربی کشور به نفع دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود.

به گفته این منبع آگاه، این جاسوس‌ها پس از دستگیری اعتراف کردند که اطلاعات لازم درباره مکان‌های شلیک موشک‌ها و پهپادهای یمن علیه مواضع صهیونیست‌ها و محل قایق‌های نیروهای مسلح را در اختیار دشمن آمریکایی - اسرائیلی قرار می‌دادند. این افراد مختصات مکان‌های مذکور را به اپراتورهای خود در نیروی ۴۰۰ می‌فرستادند تا این مکان‌ها توسط هواپیماهای دشمن آمریکایی و انگلیسی هدف قرار گیرند.

بر اساس اعترافات این جاسوسان، ماموریت دیگر آنها انجام کارهای خرابکارانه‌ای چون تخریب و سوزاندن خودروها و تجهیزات نیروهای مسلح و امنیتی و ترور نیروهای مسلح با هدف منحرف کردن آنها از اهداف تعیین شده و ضربه زدن به جبهه داخلی و بی ثبات کردن جامعه یمنی بود.

بر اساس این گزارش، تصاویری از اعترافات افراد بازداشت شده ساعت ۳ عصر امروز به وقت صنعاء (۳.۳۰ ایران) منتشر خواهد شد.

خبرگزاری سبأ روز گذشته با انتشار پیش‌خبری در این خصوص اعلام کرده بود که جزئیات این خنثی‌سازی عملیات آمریکا و اسرائیل در روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد