Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با آغاز سال نو، طرح نذر مومنانه با هدف کمک به نیازمندان منطقه 3 با مشارکت خیرین محلات اجرا شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی وفرهنگی گفت: همه آحاد جامعه از نظر دینی و اجتماعی ملزم به رسیدگی به نیازمندان هستند و به همین دلیل طبق روال هر سال رویکرد یاری و کمک به مستمندان در دستور قرار گرفت، تا بتوانیم خدمتی در خور جامعه هدف در آستانه سال نو عید نوروز ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه افزود: کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته به منظور همدلی وشادی افزایی آنها در این ایام پیش رو صورت گرفته است. امیدواریم بتوانیم با این اقدام خیرخواهانه کمی از زهر بیماری کووید 19، کاهش دهیم و جشن و نشاط را به جمع خانواده های آنها ببریم. معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه 3 درهمین راستا ابراز کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی و خیرین برای حمایت از نیازمندان باعث اشتیاق شهروندان به امدادرسانی افراد ضعیف جامعه و ترویج نوع دوستی و همدلی وایثار می شود.
کمالی نسب بیان کرد: شهرداری منطقه 3 با حمایت خیرین محله نسبت به تامین نیازهای ضروری خانواده های محترم و آبرومند شناسایی شده محلات با جمع آوری و اهداء حدود 175 میلیون تومان کمک غیرنقدی برآمد. معاون امور اجتماعی وفرهنگی در ادامه افزود: کمک های مومنانه خیرین محلات 12 گانه درقالب کمک های غیرنقدی از جمله در قالب اقلام خوراکی از جمله : میوه، شیرینی، شکلات، قند، شکر، سویا، ماکارانی، روغن، رب گوجه فرنگی، ماهی و مرغ ... به افراد کم برخوردار منطقه 3 توزیع شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است

️مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز، اضافه برداشت‌ها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی در جامعه اهمیت فراوان دارد چرا که آب سرمایه ملی است که حفظ آن همت و همراهی جامعه و سایر دستگاه‌های مرتبط را در اجرای برنامه‌ها می طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مجید رستگاری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی خواستار تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف طرح تعادل بخشی شد.

وی خواستار تلاش مضاعف و پیگیری های لازم در جهت تحقق اهداف برنامه عملیاتی طرح احیا و تعادل بخشی سال جاری و حفظ آب در آبخوان با هدف به تعادل رسانیدن وضعیت آبهای زیر زمینی استان شد.

️مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی تحقق برنامه های طرح تعادل بخشی را در راستای نجات آب و منابع آبی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز، اضافه برداشت‌ها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی در جامعه اهمیت فراوان دارد چرا که آب سرمایه ملی است که حفظ آن همت و همراهی جامعه و سایر دستگاه‌های مرتبط را در اجرای برنامه‌ها می طلبد.

️رستگاری افزود: با اجرای برنامه های عملیاتی و برش‌های استانی طرح احیا و تعادل بخشی، می‌توان آب بیشتری را به بخش صنعت استان تخصیص دهیم که به مراتب بازدهی و اشتغال بیشتری به همراه خواهد داشت.‌

وی همچنین از مدیران امور خواست با تجهیز چاه‌های مجاز به ابزار اندازه گیری، چاه‌هایی که بیشترین ضرر را به آبخوان‌های استان وارد می کنند را شناسایی و در اولویت قرار دهند.

️مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: حفظ آبخوان‌ها مهم و برای استان حیاتی‌است و همه با هم باید در حفظ و نگهداری آبخوان‌ها تلاش کنیم و برخورد جدی‌تری با کسانی که برداشتهای بی‌رویه می کنند، انجام شود.

کد خبر 749480

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است