Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: باتوجه به بدعهدی شرکت‌های سازنده واکسن، واکسیناسیون نیرو‌های درمانی با تاخیر همراه شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر علیرضا رییسی با اشاره به تاخیر در برنامه پیش بینی شده واکسیناسیون نیرو‌های درمانی افزود: تقاضای واکسن کرونا در جهان بالا و عرضه بسیار کم است و از طرفی گردش ویروس جهش یافته به سرعت درحال انتقال است به گونه‌ای که سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته از توقف روند نزولی این بیماری در جهان ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ویروس جهش یافته و سرایت بالای آن، تقاضا را برای واکسیناسیون در جهان بالا برده است و کشور‌های تولید کننده واکسن برغم قول‌هایی که به سازمان بهداشت جهانی و یونیسف داده بودند، عهد شکنی کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، دکتر رییسی افزود: ازجمله این بدعهدی‌ها می‌توان از خرید 500 هزار دُز واکسن باهارات هند خبر داد که پولش را کامل پرداخت کرده ایم و قرار بود در دو بخش وارد کشور شود که 125هزار دز آن وارد شد و قرار بود 375هزار دُز دیگر وارد کشور شود که حتی بارگیری هم شد، اما با حکم دادستانی هند از ورود آن به کشورمان جلوگیری شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت سازنده واکسن واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است

وسلی کلارک، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و فرمانده سابق نیرو‌های مسلح ناتو در اروپا، روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را با تجربه‌ترین دولتمرد جهان توصیف کرد.

کلارک گفت: "پوتین باتجربه‌ترین دولتمرد در دنیای مدرن است. او یک مامور اطلاعاتی حیله گر است و اگر او برود برای ما بسیار بهتر است. "

به گفته وی، در تابستان امسال روسیه یک "بازی بزرگ" را برای آزادسازی بیشتر سرزمین‌های اوکراینی انجام خواهد داد.

او اذعان کرد که "شرایط در نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) بسیار سخت است" و درگیری بین روسیه با اوکراین و ناتو را "مسابقه استقامتی" نامید.

به گفته وی، سال ۲۰۲۵ ممکن است برای روسیه، اوکراین و ناتو تعیین کننده باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • اعتراف آسترازنکا به عوارض مرگبار واکسن/ رشوه، دروغ و پنهان‌کردن حقیقت برای تجارت با سلامتی انسان‌ها
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد