Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سعید چلندری  معاون حمل و نقل و ترانزیت سازمان تجاری صنعتی منطقه آزاد چابهار  در آیین بازدید مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی منطقه آزاد چابهار از مراحل احداث فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد این شهرستان اظهارداشت: این فرودگاه در کنار جاده، راه‌آهن و بندرچابهار احداث می‌شود و هم‌اینک پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید چلندری تصریح کرد: امیدواریم با تحقق شعار سال، برخی موانع پیش روی ساخت این فرودگاه مرتفع شود.

ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار در محدوده منطقه آزاد با توجه به قوانین آسان می‌تواند زمینه‌ساز رونق گردشگری وسرمایه‌گذاری و توسعه روابط تجاری، اقتصادی و بازرگانی با کشورهای مختلف و تسریع در جابجایی کالا و مسافر داخلی و خارجی شود.

منطقه آزاد چابهار برای ساخت این فرودگاه یکهزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده که در مرحله نخست ۴۷۰ میلیارد تومان آن را تخصیص داده است.

عملیات ساخت فرودگاه بین المللی چابهار از آذرماه ۹۸ با حضور وزیر راه و شهرسازی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۱۵ هکتار آغاز شد اما از آنجایی که پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی کنارک با ساخت این فرودگاه در مکان مورد نظر مخالف بود از ۲۰ شهریور پارسال اجرای این طرح با مانع روبرو شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه چابهار منطقه آزاد چابهار منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس