Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:46:41 GMT

احیای شب نیمه‌شعبان در مساجد همدان/ جشن کاروان خودرویی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۳۳۸

احیای شب نیمه‌شعبان در مساجد همدان/ جشن کاروان خودرویی

هادی بردبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) با بیان اینکه بنیاد مهدویت به مناسبت این ایام ویژه برنامه‌هایی دارد اظهار کرد: بر همین اساس در پیاده‌راه امام(ره) غرفه‌هایی شامل رزق مهدوی، اهدای هدایا به کودکان و... پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «ایام دهر» به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و گفت: این کتاب تالیف انتشارات نباید مهدویت کشور‌ است که علاقمندان می‌توانند تا پایان ماه شعبان فایل کتاب را از کانال بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) دریافت کرده و به صورت مجازی در مسابقه شرکت کنند‌ که به ۳۱۳ نفر جوایز اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی و آموزشی حضرت مهدی(عج) در همدان با اشاره به اینکه فردا صبح و بعدازظهر کاروان خودرویی در سطح شهر حرکت می‌کند افزود: جشن کاروان خودرویی فردا در دو مرحله پیش از ظهر ساعت ۹ صبح و بعدازظهر ساعت ۱۷ برگزار می‌شود که حرکت خودروها از میدان فردوسی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نورافشانی شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) از تمام مساجد شهر همدان انجام می‌شود گفت: مساجد برگزیده شهر همدان نیز مراسم احیای شب نیمه شعبان را در برنامه دارند.

بردبار اضافه کرد: پویش کشوری «جشن پانزدهم» ویژه پسران ۱۳ تا ۱۵ ساله نیز از دیگر برنامه‌هاست که علاقمندان می‌توانند به سایت کشوری بنیاد حضرت مهدی(عج) مراجعه و در این پویش شرکت کنند.

وی از برگزاری پویش «دعای بزرگ» نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پویش هر کس با قرائت دعای فرج «الهی عظم البلا» و گرفتن فیلم از خود و ارسال در کانال بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در ایتا می‌تواند در این پویش شرکت کند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیمه شعبان کاروان خودرویی حضرت مهدی عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند