Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ چند روزی است تصاویری از مرگ ماهی‌های وارد شده به آب بند خاکی عبدل آباد در بجنورد در کانال‌های خبری و مجازی دست به دست می‌شود و هنوز علت اصلی این موضوع مشخص نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ٬ چند روزی است تصاویری از مرگ ماهی‌های وارد شده به آب بند خاکی عبدل آباد در بجنورد در کانال‌های خبری و مجازی دست به دست می‌شود و هنوز علت اصلی این موضوع مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مردم محلی می‌گویند ورود آب‌های سمی از یکی از صنایع در جوار این بند باعث این موضوع شده و این موضوع در سال‌های گذشته هم سابقه داشته است.

67میلیون ماهی زینتی در استان اصفهان تولید شدبایدها و نبایدهای خرید ماهی قرمز / آیا ماهی قرمز می‌تواند عامل انتقال کرونا باشد؟تولید ماهی در قفس در استان مازندران افزایش می‌یابد + فیلم

اما از سوی دیگر٬ مسئولان جهاد کشاورزی٬ شیلات و محیط زیست استان هم با تایید این خبر معتقد هستند٬ شرایط نبود اکسیژن کافی در تانکرهای حمل و نقل ماهی‌ها باعث این موضوع است. ماهی‌هایی که به این بند وارد شدند توسط افراد بومی و از شمال خریداری شده و برای پرورش ماهی در بند خاکی عبدل آباد وارد بند شدند٬ اما نوع حمل و نقل ماهی‌ها باعث تلف شدن آنان شده است.

در این گزارش ویدئویی تلاش کردیم علت اصلی مرگ ماهی‌های بند عبدل آباد را بررسی و مشخص کنیم.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • ماهی که روی دو پا راه می‌رود!
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی