Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس، ناظر تمرین یکشنبه سرخپوشان بود

پرسپولیسی ها امرز در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات شان را پیگیری کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز یکشنبه تیم پرسپولیس از ساعت 12 در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی در شرایطی زیر نظر کادر فنی آغاز شد که معاون اجرایی باشگاه ناظر این جلسه تمرینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا بازیکنان زیر نظر مظاهر رحیم‌ پور مربی بدنساز تیم، با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه به گرم کردن پرداختند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

دروازه ‌بان هم زیر نظر داود فنایی، تمرینات ویژه گلری را انجام دادند. بازیکنان در بخش بعدی تمرین به پاسکاری های کوتاه، ترکیبی و پاسکاری ‌های تحت فشار روی آوردند. فوتبال درون تیمی، مرحله بعدی تمرین بود که با انتقال نکات لازم از سوی یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی همراه شد.

در تمرین امروز که حدود 65 دقیقه به طول انجامید، همه بازیکنان به جز ملی ‌پوشان بدون مصدومیت، دستورات کادر فنی را به مورد اجرا گذاشتند. ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و تمرینات تیم را از نزدیک به نظاره نشست. شکوری همچنین در کنار زمین، صحبت‌ هایی با سرمربی و مدیر تیم داشت که طی آن، آخرین شرایط تیم، بازیکنان و برنامه ‌های پیش رو، هماهنگ شد.

در پایان تمرین و در وقت ‌های اضافه آن، چند بازیکن از جمله؛ شهریار مغانلو، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی مهدی ‌خانی به همراه دروازه ‌بان‌های تیم در زمین ماندند و ضربات کاشته و ایستگاهی را مرور کردند.

 

اخبار داغ 

راز کرونای استقلالی ها برملا شد! به بهانه درگذشت ناگهانی آزاده نامداری؛ چالش خانم گزارشگر! | فیلم و گفتگو آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لیونل مسی از فرقه قاتلین / کاریکاتور کریستیانو رونالدو خواهان بازنشستگی در رئال مادرید؛ در مادرید ام باپه و هالند را ترجیح می دهند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم