Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:39:13 GMT

ساخت کولر با استفاده از فن کامپیوتر + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۰۸۵۴

ساخت کولر با استفاده از فن کامپیوتر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به گرم شدن هوا، داشتن یک کولر کوچک رومیزی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. ویدئوی زیر نحوه ساخت یک کولر کوچک با استفاده از فن کامپیوتر را آموزش داده است.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها ایده خلاقانه خلاقیت در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس توفانی می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده روز چهارشنبه اظهار کرد: روزهای پایانی هفته جاری جزایر قشم، هرمز، هنگام، کیش، سیری، بوموسی، لاوان، لارک، تنب بزرگ و تنب کوچک تحت تاثیر شرایط ناپایدار دریایی، توفانی خواهد بود که از ظهر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

حسن‌زاده، وزش باد شدید و مواج شدن دریا را همراه با مخاطره دانست و بیان کرد: مردم، ورزشکاران، دریانوردان، صیادان و آبزی‌پروران مراقب باشند و از هرگونه ورزش و تفریح دریایی و همچنین تردد شناورهای مسافری و تجاری بزرگ و کوچک دوری کنند.

وی از آمادگی دستگاه‌های امداد رسان به‌ویژه در مناطق دریایی نیز خبر داد و گفت: صیادان و آبزی‌پروان نیز برای جلوگیری از آسیب‌ احتمالی به تورهای صید و قفس ‌های پرورش ماهی مراقبت‌های لازم را درنظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۵ هزار مگاواتی برق با افزایش بازدهی ۲۰ میلیون کولر آبی
  • خلیج فارس توفانی می‌شود
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم