Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:44:46 GMT

نورافشانی آسمان استان تهران در شب نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۱۶۸

نورافشانی آسمان استان تهران در شب نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: امسال همزمان با اعیاد نورانی شعبان به ویژه میلاد سرور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم با توجه به شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امشب همزمان با شب میلاد حضرت قائم و منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج)، بانگ یا مهدی ادرکنی در سراسر کشور و استان تهران طنین‌انداز می‌شود همچنین با همکاری خوب نیروهای مردمی، بسیج و شهرداری‌ها در شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران، مراسم نورافشانی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از مردم شریف و متدین استان تهران دعوت می‌کنیم ، ضمن تزئین و آذین‌بندی سردر منازل و واحدهای تجاری، در جمع با صفای خانواده خود و با طنین شعار یا مهدی ادرکنی از فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه‌های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با مراسم نورافشانی همراهی کنند.

حجت الاسلام محمودی مطرح کرد: در مراسم نورافشانی نیمه شعبان، هیچ‌گونه تجمع مردمی در هیچ نقطه از استان تهران نخواهیم داشت و از شهروندان درخواست می‌کنیم مراسم و برنامه‌های نورافشانی را از فراز بام‌ها نظاره‌گر باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: نیمه شعبان ورامین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • عکسی عجیب از آسمان امشب تهران
  • ببینید | تصاویری از رعد و برق شدید در آسمان غرب تهران
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام