Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:38:38 GMT

اسطوره تئاتر مراغه رخ در نقاب کشید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۳۵۹

اسطوره تئاتر مراغه رخ در نقاب کشید

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا فزود: این هنرمند برجسته که متولد ۱۳۵۰ بود، بیش از ۳۵ سال در این عرصه فعالیت درخشان داشت و در جشنواره‌های مختلف استانی و منطقه‌ای خوش درخشیده بود.

«احمد دادرس فیاض» با بیان اینکه آن مرحوم در زمینه آموزش تئاتر نیز فعالیت داشت، بیان کرد: وی عضو شورای ارزشیابی تئاتر شهرستان بود و ظهر امروز، یکشنبه بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا مرحوم «سیاه» در آخرین پست اینستاگرامی خود با این کپشن که «بعد از حدود ۲۰ سال هوس تمرین خوشنویسی کردم» نوشته بود: بهار زندگی من گذشته شاید.

وی چندی پیش و پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری، تئاتر کمدی «دن کامیلو» را کارگردانی کرد و به خاطر اخلاق نیکی که داشت، از محبوبیت خاصی در بین اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان برخوردار بود. 

برچسب‌ها هنرمند تئاتر مراغه تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرمند تئاتر مراغه تئاتر هنرمند تئاتر مراغه تئاتر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است