Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@00:28:24 GMT

رد شایعه اخراج پزشک استقلال

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۴۵۶

رد شایعه اخراج پزشک استقلال

پزشک تیم فوتبال استقلال همچنان در جمع آبی‌ها حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز گذشته اخباری مبنی بر اخراج مهدی سیاهپوش، پزشک تیم فوتبال استقلال در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده بود، وی در تمرین امروز آبی‌ها حضور یافت.

 

دیروز شنبه برخی رسانه‌ها اعلام کردند فرهاد مجیدی بخاطر ابتلای تعداد زیادی از اعضای این تیم به ویروس کرونا و عدم تدابیر پزشکی مناسب برای آنها، تصمیم به اخراج پزشک تیمش گرفته است که این موضوع رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی سیاهپوش که قبل از شروع لیگ بیستم و با نظر باشگاه استقلال به‌عنوان پزشک تیم انتخاب شده بود، همچنان در جمع آبی‌ها حضور دارد و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

 

باشگاه استقلال نیز که از روز گذشته واکنشی به شایعه اخراج سیاهپوش نشان نداده بود، در یک اطلاعیه کوتاه به‌صورت غیرمستقیم خبر از ادامه همکاری با وی داد و نوشت: «پیش از شروع تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال، از مجموعه این تیم با نظارت دکتر مهدی سیاهپوش پزشک تیم فوتبال استقلال، تست کرونا گرفته شد.»

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تیم فوتبال استقلال پزشک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران