Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر استان جهت حفظ و سلامت هموطنان در پایانه‌های مرزی زمینی و هوایی استان تا ۱۵ فروردین ماه مستقر هستند، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه هزار و ۳۹۱ مسافر وارد استان شده که از این تعداد دو هزار ۸۳۸ تست سریع، ۱۶۳ تست "پی سی آر"، ۲۷۹ مورد مشکوک و دو هزار ۲۸۶ تب سنجی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مثبت و قرنطینه در استان گزارش نشده است، ادامه داد: در حال حاضر ۹۴ نفر از نیروهای هلال احمر در این مرزها مستقر بوده و به صورت ۱۶ و ۸ ساعته مشغول خدمات رسانی به مسافران و هموطنان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی همچنین از توزیع ۷۶۳ بسته معیشتی در قالب طرح عیدانه خبر داد، عنوان کرد: درجهت حمایت از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، داوطلبان جمعیت هلال احمر در فعالیت‌های بشردوستانه و خیر خواهانه همیشه در صحنه بوده و داوطلبانه و پیشتاز وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: تعداد ۷۶۳ بسته معیشتی با مشارکت داوطلبان، سازمان‌های غیر دولتی و مردم نهاد، کارخانه‌ها، شرکت‌های خصوصی و کارکنان جمعیت هلال احمر تهیه و توزیع شد.

جعفرزاده در ادامه گفت: این بسته‌ها که در قالب طرح عیدانه تهیه شده، در میان ۱ هزار و ۹۲۷ افراد خانوار شامل زنان سرپرست خانوار، بیماران کرونایی، خانواده زندانیان و خانه‌های هلال مناطق محروم توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی همچنین افزود: اهدای ۱۴ دستگاه تبلت نیز به دانش آموزان منطقه محروم به عنوان عیدانه جمعیت هلال احمر اهدا شده است و همچنین ۴۵۰ جفت کفش زنانه و بچگانه به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال توسط داوطلبان به مردم محروم مناطق روستایی اهدا گردید.

جعفرزاده گفت: این طرح که از ۲۰ اسفند سال ۹۹ تا کنون اجرا شده است سبدهای معیشتی توزیع شده به ارزش ۵ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال می‌باشد گفتنی است این طرح تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

کد خبر 5177239

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی طرح غربالگری بسته معیشتی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه اردبیل بوشهر گرگان مسافران نوروزی وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیمه شعبان سانحه تصادف جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و در روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‎ماه، در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

رئیس سازمان امدادونجات افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌شود که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

کد خبر 6097991 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر