Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن امروز (یک‌شنبه) مدعی شد که دولت او برای پایان دادن به درگیری‌ها در یمن تلاش بسیاری انجام داده است.

او در سخنانی ادعایی گفت: دولت امتیاز‌های بسیاری برای پایان دادن به درگیری‌ها در یمن ارائه داده، اما با سختگیری و ناسازگاری حوثی‌ها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور هادی که خود درعربستان سعودی به سر می‌برد و نیروهایش در جنوب یمن در حال درگیری با مزدوران اماراتی برای تصاحب شهر عدن و تشکیل دولتی مستقل است، در ادامه مدعی شد: دولت با هرگونه طرح و تلاش برای برقراری صلح در یمن برخورد مثبتی خواهد داشت. تداوم درگیری حوثی‌ها در مارب و سایر استان‌ها قصد آن‌ها برای پایان ندادن به جنگ را تایید می‌کند.

این در حالی است که عربستان که پیش از این و به بهانه حمایت از منصور هادی ائتلافی با سایر کشور‌های عربی تشکیل داده بود و یمن و مردم بی‌گناه آن را بیش از ۶ سال مورد حمله قرار داده، هم اکنون با همپیمان خود امارات به اختلاف رسیده و در شهر عدن با یکدیگر به مقابله برخواستند. شهر بندری عدن در جنوب یمن بار‌ها شاهد درگیری‌های نیابتی میان نیرو‌های مورد حمایت امارات از یکسو و نیرو‌های دولت منصور هادی تحت حمایت عربستان، از سویی دیگر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منصور هادی تحولات یمن صلح خاورمیانه منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!
  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • کینه قدیمی
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید