Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:30:02 GMT

احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی «واوان» به زودی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۷۷۱

احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی «واوان» به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسل پور عصر یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت مصرف آب شرب اسلامشهر، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: در ماه‌های اخیر پیگیری گلایه‌های بحق ساکنان واوان در خصوص افت فشار و یا قطعی آب شرب را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه با احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی بخشی از مشکلات آب شرب واوان برطرف خواهد شد، افزود: رفع مشکلات ایستگاههای پمپاژ آب در حال انجام است و با خریداری و نصب تجهیزات تأمین فشار آب و همچنین با اصلاح شبکه فرسوده انتقال آب بخش عمده مشکلات آب شرب واوان رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش بارش نزولات آسمانی در سال آبی جاری بر ضرورت فرهنگ سازی در حوزه مصرف بهینه آب شرب در بخش خانگی، صنعتی و… تاکید کرد و ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب باید تمامی پیش بینی‌های لازم را داشته باشد تا در ماه‌های اوج صرف، با قطعی آب و افت فشار آن در شهرستان مواجه نشویم.

وی در ادامه خواستار جمع آوری انشعابات غیر مجاز آب در مناطق شهری و روستایی شهرستان شد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و مجموعه قضائی شهرستان جهت همراهی با عوامل آب و فاضلاب جهت شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز انجام می‌شود.

مرسلپور ضمن انتقاد از قیمت گذاری غیر منطقی وزارت نیرو بر پساب تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر تصریح کرد: در صورت اصلاح این امر شهرداری‌ها می‌توانند آب مصرفی در حوزه فضای سبز را از پساب تصفیه خانه تأمین کنند و با این کار بیش از ۱۰ حلقه چاه که در حال حاضر برای آبیاری فضای سبز از آنها استفاده می‌شود از مدار خارج خواهند شد.

کد خبر 5177242

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور آبرسانی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان بوشهر مسافران نوروزی وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیمه شعبان سانحه تصادف آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبودها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که 45 سال از انقلاب گذشته اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد