Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:38:10 GMT

کاراته کای اهوازی در مسابقات کشوری طلایی شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۲۷۰۱

کاراته کای اهوازی در مسابقات کشوری طلایی شد

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زینب بدوی دانش آموز کاراته کای این ناحیه آموزشی با شرکت در این مسابقات به ۲ مدال طلای این مسابقات دست یافت.

او اشاره به اینکه تربیت زیستی یکی از مهم‌ترین ساحت‌های سند تحول بنیادین است، افزود: پرورش دانش آموزانی ورزشکار و مدال آور از جمله مهمترین برنامه‌های ورزشی ناحیه یک اهواز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی با بیان اینکه دانش آموزان همواره در رشته‌های مختلف افتخار کسب کرده اند، اظهار داشت: توسعه ورزش دانش آموزی می‌تواند به پرورش نسلی قهرمان و پهلوان کمک کند.

کاراته یک هنر رزمی مبتنی بر ضربه زدن است که از ضربات مشت، لگد، زانو، آرنج و تکنیک‌های دستِ بازمانند دست چاقویی تشکیل می‌شود، در برخی سبک‌ها نیز فنون گلاویزی، قفل مفصل، مهاری، پرتابی و ضربه به نقاط حساس نیز آموزش داده می‌شود. ۳ بخش مهم کاراته از کیهون (تکنیک‌های پایه)، کاتا (اجرای فرم) و کومیته (مبارزه) تشکیل می‌شود و هنرجویان این رشته کاراته‌کا نامیده می‌شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه کاراته مدال طلا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از مددجویان زندان های استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور