Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:33:16 GMT

تفکیک زباله با یک نرم افزار

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۲۷۳۷

تفکیک زباله با یک نرم افزار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید محمدرضا گرامیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌ساری در خصوص راه‌اندازی نرم افزار جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل در شهر ساری، گفت: اپلیکیشن «ساریِ من» یکی از مهمترین درگاه‌های ارائه خدمات و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع‌رسانی و دریافت برخی خدمات‌شهری به‌صورت غیرحضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از مهمترین بخش‌های این اپلیکیشن، جمع آوری زباله خشک از درب منازل با چند کلیک ساده است.

گرامیان گفت: شهروندان برنامه ساریِ‌من را دانلود کرده و درخواست جمع‌آوری زباله از مبدأ می‌دهند و سپس خودرو‌های جمع آوری زباله سازمان، درب منزل حاضر شده و کیسه حاوی زباله خشک را تحویل می‌گیرند.

او افزود: بلافاصله بعد از تحویل و ثبت پسماند خشک، امتیاز شهروندان نیز در سامانه درج می‌گردد و شهروندان می‌توانند هر لحظه میزان مشارکت و امتیاز خود را در نرم‌افزار مشاهده کنند.

سرپرست سازمان مدیریت‌پسماند شهرداری‌ساری گفت: نرم‌افزار هوشمند همراه جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل به عنوان بخشی از سامانه یکپارچه خدمات سازمان پسماند (ساریِ من)، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ساروی و افزایش مشارکت آن‌ها در زمینه جمع‌آوری و تحویل زباله خشک (از مبداء)، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

گرامیان افزود: در این سیستم، شهروندان به وسیله تلفن همراه خود در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان ثبت درخواست جمع‌آوری زباله خشک را خواهند داشت و کارشناسان سازمان، طبق برنامه زمانبندی اعلام‌شده از سوی شهروند، در خصوص تحویل آنی یا زمانبندی‌شده زباله به آدرس اعلام‌شده مراجعه و اقدام به جمع‌آوری بسته‌ها می‌کنند.

او با بیان اینکه شهروندان فهیم ساروی، برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند از چند طریق این برنامه را دریافت کنند، گفت: منوی صفحه اصلی سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری یکی از درگاه‌هایی است که شهروندان می‌توانند به نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

سرپرست سازمان مدیریت‌پسماند شهرداری‌ساری افزود: سایت و اپلیکیشن کافه بازار نیز دیگر درگاه دریافت «ساریِ من» بوده و  همچنین از دیگر راه‌های دسترسی به این اپلیکیشن، از طریق آدرس e-saricity.ir می‌باشد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت پسماند زباله شهری شهرداری ساری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری جمع آوری زباله خشک نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

محمد رضا علیپور آزاد در بررسی مشکلات پسماند شهری با بیان اینکه ۷۰ درصد از زباله‌های تولیدی "تر" و ۳۰ درصد آن "خشک" است گفت: با توجه به اثرات مخرب پسماند بر سلامت انسان و محیط زیست و پرهیز از اسراف ضروری است شهروندان علاوه بر کاهش استفاده از تولیدات و فراورده‌های پلاستیکی از جمله نایلون و ظروف زباله های‌تر و خشک را در مبدا جداسازی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی