Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:47:17 GMT

گرجستان 1-2 اسپانیا؛ غنیمت ارزشمند لاروخا از تفلیس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۲۸۰۷

 لوئیز انریکه به سختی مچ ویلی سانیول را خواباند.

تیم ملی اسپانیا در دومین بازی از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه B و در ورزشگاه دینامو آرنا، مهمان گرجستان بود. لاروخا در دیدار قبلی مثاقابل یونان به تساوی رسیده بود و برای سر و سامان دادن به اوضاع خود در گروه باید دست پر از تفلیس خارج می شد؛ هدفی که با گل اولمو در دقیقه 93 به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هردو پاس گل اسپانیا را جوردی آلبا ارسال کرد. 

اطلاعات بازی گرجستان و اسپانیا زمان برگزاری: یکشنبه | 8 فروردین 1400 تاریخ برگزاری: ساعت 20:30 به وقت تهران محل برگزاری: دینامو آرنا؛ تفلیس گرجستان تورنمنت: مقدماتی جام جهانی 2022 - گروه B - قاره اروپا داور بازی: آقای رادو پترسکو از رومانی  گلزنان اسپانیا: فران تورس (56)، دنی اولمو (3+90) گلزنان گرجستان: کوارتسخلیا (44) ترکیب و آمار گرجستان و اسپانیا

اضافه می شود ...

شرح گل های گرجستان و اسپانیا

گرجستان 1-0 اسپانیا؛ کوارتسخلیا: تیم میزبان توپ را به راحتی و با سرعت جلو برد، در موقعیتی عجیب، سمت راست دفاع اسپانیا خالی شد و کوارتسخلیا به راحتی در مصاف تک به تک گلزنی کرد. 

گرجستان 1-1 اسپانیا؛ فران تورس: آلبا یکی از کاتبک های همیشگی خود را ارسال کرد، موراتا سایه توپ را زد و در دهانه دروازه این فران تورس بود که گلزنی کرد. 

خلاصه بازی گرجستان و اسپانیا

اضافه می شود ...

اخبار داغ 

واکنش محمد نوری به تمایل همکاری مددی با مسی و رونالدو سفرای ایران در چهارگوشه جهان؛ بختیار، جدیدترین لژیونر ایران در سوئد آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو و 7 گل اختلاف با رکورد گلزنی علی دایی / کاریکاتور دنی آلوز: پس از کافو، بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال هستم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء

به گزارش قدس آنلاین، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه