Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود زاده، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، در اولین جلسه کاری هیات مدیره با مدیران ستاد و مناطق کشور در سال ۱۴۰۰ با بیان این مطلب افزود: در سال جدید، خدمات و سرویس‌های مخابراتی باید در راستای افزایش حمایت از تولیدات داخلی و همچنین استفاده از ساز و کار‌های مناسب برای مانع زدایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود زاده ضمن به مشارکت خواندن مدیران مناطق در پیاده سازی شعار امسال مقام معظم رهبری اظهار داشت: تمام مدیران مناطق باید بیندیشند و بررسی کنند که چگونه به نحو مطلوب و مناسب، پشتیبانی بیشتر از تولیدات داخلی و همچنین مانع زدایی در انجام این مهم را در سطح شرکت مخابرات ایران پیاده سازی کنیم. وی با تاکید بر اینکه باید برای کسانی که اراده جدی برای کار کردن دارند، موانع را رفع کنیم گفت: باید شرایط انجام کار در شرکت هموار باشد تا به نحو شایسته‌ای نتایج کار حاصل شود.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، بر ساده سازی ارایه خدمات تاکید کرد و افزود: اگر در فرآیند ارایه خدمات به مشتری، ساده سازی صورت گیرد، چسبندگی مشتری و رضایت مندی مطلوبی رقم خواهد خورد. محمود زاده، به نقش سازنده لایه‌های پایین شرکت در پیشبرد اهداف برنامه بر اساس استراتژی اشاره کرد و اظهار داشت: در حقیقت استراتژی از بالا گفته می‌شود، اما باید از نتایج حاصل از بررسی لایه‌های پایین بدنه شرکت ساخته شود.

وی به لزوم استفاده از امکانات و شبکه موجود شرکت تاکید کرد و گفت: ما از شبکه و امکاناتی که داریم، کم استفاده می‌کنیم، باید حداکثر استفاده از منابع موجود را انجام دهیم. اگر در فرآیند ارایه خدمات به مشتری، ساده سازی صورت گیرد، چسبندگی مشتری و رضایت مندی مطلوبی رقم خواهد خورد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، تلاش و کار بیشتر در حوزه بازار و تکنولوژی را ضرورت دانست و گفت: از آنجایی که توسعه بازار باید بر اساس فناوری و پشتیبانی باشد، لذا ما باید در حوزه بازار و فناوری به شدت کار کنیم. محمود زاده، در ادامه سخنان خود از مدیران مناطق خواست تا برای افزایش مصرف دیتا سهم تعیین کنند و به ستاد پیشنهاد بدهند.

وی با بیان اینکه ما هنوز فاصله زیادی تا درک واقعی فضای مجازی داریم اظهار داشت: باید با نگاه دقیق‌تر، زیست بوم فضای مجازی و دیجیتالی شویم. رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت:بهتر است به موازات توسعه زیرساخت‌های فنی به مدیریت بازار و افزایش سهم بازار توجه بیشتری کنیم.

محمود زاده به ضرورت داشتن اختیارات در مناطق اشاره کرد و گفت: مدیران در استان‌ها بر اساس اختیاراتی که به آنان داده می‌شود، مسئوولیت دارند. از این رو، با تغییر روش‌ها و ساختار و همچنین اختیارات کارساز از آنان به عنوان حوزه‌های عملیاتی و اجرایی، کار می‌خواهیم. وی در پایان سخنان خود بر آموزش در شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: ما آموزش طولی نخواهیم داشت، بلکه آموزش عرضی خواهیم داشت. همه دانشگاه‌ها می‌توانند کمک قابل توجهی در امر آموزش در مخابرات داشته باشند.

پشتیبانی از تولیدات داخلی در شرکت مخابرات

دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از این نشست با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" بیان کرد: امسال را نیز مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید باز هم با رویکرد اقتصادی نامگذاری کردند که مجموعه مخابرات، ان شاالله با درنظر قرار دادن این موضوع مهم، بر اساس نقش مهمی که در زمینه ارتباطات و رشد اقتصادی و کمک به تولید دارد، وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به بیان نظر مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی و نقش مخابرات در مدیریت آن پرداخت و اظهار داشت: اگر از بیانات حضرت آقا استفاده کنیم، قطعا به هدف اصلی و مورد انتظار مردم و جامعه در حوزه فضای مجازی و مخابرات خواهیم رسید.

مهندس دهناد، با بیان اینکه برنامه محوری، اساس حرکت ما در سال جدید است گفت: در سال ۱۴۰۰، بیشتر از گذشته به مباحث اساسی و راهبردی خواهیم پرداخت.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز به تفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی کشور اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰، با دادن اختیارات بیشتر به مدیران مناطق، درصدد هستیم مقررات دست و پاگیر ساختاری را حذف کنیم. وی همچنین، ایجاد سیستم گردش تجربه را ضروری دانست و تاکید کرد: به منظور ارتقا و بهره وری بهتر، باید سیستم گردش تجربه‌ها بین استان‌ها شکل بگیرد.

نیروی انسانی، سرمایه عظیم مخابرات

دهناد همچنین از نیروی انسانی به عنوان سرمایه عظیم مخابرات نام برد و افزود: مخابرات علاوه بر سرمایه‌های مادی، دارای سرمایه انسانی بزرگی ست، از اینرو، باید تلاش کنیم از ظرفیت فکری این قشر متخصص، بهره کافی را ببریم. مدیریت این حجم عظیم از امکانات نیازمند حرکت جمعی ست. نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه تعامل با مراکز علمی پژوهشی و دانشگاه‌ها به عنوان یک رویکرد اساسی باید در دستور کار قرار گیرد گفت: مدیریت مخابرات باید مبتنی بر مدیریت عالمانه بوده و سیاست ها، برنامه‌ها و اقدامات باید حتما بر پایه مطالعات قوی باشد.

گفتنی ست، در این جلسه که، روز شنبه، ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰، با حضور دکتر محمودزاده، رییس، مهندس دهناد، نایب رییس و سایر اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران کل ستادی و مدیران مخابرات مناطق به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، معاونین و مدیران ستادی و مدیران مناطق مخابراتی نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید

تشکیل کارگروه نظارت بر خدمات ICT در نوروز ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات شرکت مخابرات مخابرات ایران تولیدات داخلی مقام معظم رهبری مدیران مناطق سال ۱۴۰۰ فضای مجازی محمود زاده بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود

ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت معرفی تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: نیاز است توان و اهتمام بیشتری به‌کار گرفته شود تا امکان و فرصت عرضه تولیدات داخلی فراهم شود.

جعفر قادری امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از غرفه استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو گفت: فعالیت‌های ارزشمند و منحصربه‌فردی در غرفه صنایع‌دستی فارس نیز در این نمایشگاه انجام‌شده که نشان‌دهنده توانمندی‌های این استان در صنایع‌دستی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام خوب اداره‌کل میراث فرهنگی فارس مبنی بر توزیع فالوده و کلم پلوشیرازی در این نمایشگاه هم گفت: عرضه برندهای فارس در چنین نمایشگاه‌هایی موجب معرفی هر چه بیشتر این استان می‌شود.

قادری افزود: جایگاه نمایشگاه اکسپو در بحث صادرات ناب کشورهای مختلف کاملاً روشن است و در یک فضای جدید، حجم زیادی از متقاضیانی که وارد کشور می‌شوند از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

وی با تأکید بر این نکته که باید از چنین فرصت‌هایی استفاده بهینه شود، افزود: اگرچه فارس حضور پررنگ و برجسته‌ای از خود در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اما جای زیادی برای کار کردن داریم و نیاز است توان و اهتمام بیشتری به‌کار گرفته شود تا امکان و فرصت عرضه تولیدات داخلی فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ صنعتی بدون توسعه تقاضا رشد نمی‌کند. خواه حوزه گردشگری، صنعتی، کشاورزی یا دیگر حوزه‌ها باشد و اگر تقاضای کافی ایجاد نشود، نمی‌توان از حجم انبوه تولید و از مزایای صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها استفاده کرد.

قادری تأکید کرد: همه باید احساس وظیفه و تکلیف و زمینه‌ای فراهم کنند که تولیدکنندگان در نمایشگاه حضور پیدا کنند و همچنین ارتباط با متقاضیانی از اقصی نقاط دنیا می‌آیند و علاقه‌مند به واردات کالا از ایران هستند، برقرار شود.

وی اضافه کرد: در استان فارس نیز در حوزه‌های مختلف توانمندی‌های بالایی وجود دارد و اقدامات خوبی درزمینهٔ زنجیره ارزش در فولاد، در صنایع دارویی و صنایع مادری مانند آلومینیوم و همچنین صنایع‌دستی و …ایجادشده که ایجاب می‌کند که در این حوزه‌ها حضور جدی‌تر و مؤثرتری داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تنوع تولیدات حوزه کشاورزی، صنایع‌دستی، بهداشت و درمان فارس نیز ایجاب می‌کند که در این نمایشگاه گام‌های محکم‌تری برداریم.

قادری همچنین افزود: فعالیت‌های ارزشمند و منحصربه‌فردی در غرفه صنایع‌دستی فارس نیز در این نمایشگاه انجام‌شده که نشان‌دهنده توانمندی‌های این استان در صنایع‌دستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید