Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@03:56:04 GMT

اعتراض عجیب به آبگرفتگی خیابان سوژه جهانی شد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۳۴۶۰

اعتراض عجیب به آبگرفتگی خیابان سوژه جهانی شد! +فیلم

 باشگاه خبرنگاران: مرد محلی اندونزیایی که روشی عجیب را برای اعتراض به مسئولان محلی در مورد وضعیت خیابان‌های محل زندگی‌اش انتخاب کرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «آماگ اُهان» برای اعتراض به آب گرفتگی خیابان ابتدا اقدام به ماهیگیری در وسط خیابان و سپس حمام کردن در آن کرد.

در ویدئویی که توسط یکی از افراد محلی تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد این مرد محلی را در حال حمام کردن در وسط خیابان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو او در حالی که با یک ظرف آب گل آلود را از گودال خیابان برداشته و روی سر خود می‌پاشد دیده می‌شود. او سپس بدن خود را با صابون شسته و سپس دوباره برای تمیزکردن کف آن آب روی بدنش می‌ریزد. در ویدئوی منتشر شده افراد محلی و رهگذران در حالی که با تعجب به این مرد نگاه می‌کنند دیده می‌شوند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی آقای «اُهان» قبل از حمام کردن در وسط خیابان اقدام به ماهیگیری کرده بود. در یکی از تصاویر منتشر شده او در حالی که روی یک صندلی نشسته و با قلاب در حال ماهیگیری بود دیده می‌شد. بنا به این گزارش این ویدئو در یکی از خیابان‌های شهر «پرایا» اندونزی تهیه شده است.

انتشار گسترده این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری خواستار توجه جدی مسئولان محلی برای رسیدگی به وضعیت نامناسب خیابان‌ها شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وسط خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست