Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی با اشاره به ثبت‌نام یک هزار و ۹۵۴ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان گفت: از این تعداد ۸۹.۵ درصد مرد و ۱۰.۵ درصد زن هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۲ درصد در فرمانداری، ۱۰ درصد از طریق اپلیکیشن موبایلی، ۱۱ درصد از طریق کامپیوتر و ۱۷ درصد نیز در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده‌ اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان ۵۳ درصد دارای مدرک لیسانس، ۳۲.۵ درصد فوق لیسانس، ۳ درصد دکتری، ۲ درصد حوزوی، ۵ درصد فوق دیپلم، ۳ درصد دیپلم و ۱.۵ درصد نیز زیر دیپلم هستند.

مصطفوی با اشاره به حضور جوانان برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان گفت: ۴۲ درصد از ثبت نام کنندگان برای حضور در این انتخابان جوانان ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند.

۴۶

کد خبر 1499518

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی انتخابات شوراهای شهر و روستا انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گنبد کاووس از ساعت بیست و چهار روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها به مدت یک هفته کار تبلیغاتی خود را می‌توانند انجام دهند، افزود: کاندیدای گنبدی در ۲۱ نقطه از فضای عمومی برای برنامه‌های تبلیغاتی خود می‌توانند استفاده کنند.

فرماندار گنبد کاووس گفت: همان گونه که برنامه ریزی شد این دو کاندید در ۶۰ نقطه شهرستان هم می‌توانند پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود را نصب کنند.

کد خبر 6094849

دیگر خبرها

  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد