Web Analytics Made Easy - Statcounter

" نبی فتحی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص صدمات وارد شده به ورزش به دنبال ویروس کرونا، اظهار داشت: این شیوع موجب تعطیلی مقطعی باشگاهها شد و پس از صدور مجوز فعالیت توسط وزارت بهداشت و بازگشایی باشگاهها باتوجه به ترس مردم از این ویروس، اغلب باشگاهها با ۴۰ درصد از ورزشکاران خود فعالیت می کردند که این موضوع بسیار نگران کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد، تعطیلی باشگاه ها مشکلاتی را برای این ورزش به همراه داشت افرادی که باشگاه ها را اجاره کرده بودند در زمان تعطیلی توان پرداخت اجاره بها را نداشتند در نتیجه برخی باشگاه ها را به مالک تحویل دادند، از سوی دیگر مربیان و باشگاه داران نیز از لحاظ اقتصادی در وضعیت نامناسبی قرار گرفتند که باید مسوولان مرتبط با ورزش برای رفاه ورزشکاران به ویژه در شرایط بحران تدبیری بیندیشند.

نماینده سبک کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه با ذکر مثالی با این عنوان که یک کارگر فصلی نیز دارای بیمه تامین اجتماعی است، ادامه داد: مربیان نیز با توجه به رسالتی که دارند و در جامعه سالم سازی می کنند و نوجوانان را به سمت راه خوب و جامعه سالم سوق می دهند، از همین رو نیازمند حمایت بیشتر هستند.

وی معتقد است، این در حالی است مبالغی که به عنوان شهریه دریافت می کنند، بسیار ناچیز است و باید به این اندیشید که اگر در بحران هایی همچون شیوع ویروس کرونا قرار گرفتیم مربیان در تنگنا قرار نگیرند.

به گفته فتحی، اگر مربیان ورزشی از خدماتی همچون بیمه تامین اجتماعی برخوردار باشند، بی شک آسیب کمتری در شرایط بحرانی همچون همه گیری شیوع کرونا متوجه آنان خواهد شد.

فتحی ادامه داد: در سالی که گذشت بیشتر برنامه ها در ورزش کاراته به صورت وبینار و کلاس های آنلاین برگزار شد که امیدوارم در سال جدید سایه این ویروس از کشور ما رخت برکند تا ورزش کشورمان به روزهای عادی خود برگردد.

وی تاکید کرد، رمز موفقیت در هر مجموعه ای سازماندهی و ساماندهی درست، ایجاد اتحاد و همدلی، استفاده از پتانسیل موجود به دور از هرگونه باند بازی و گروه گرایی، اعمال نظر کارشناسان در اجرای برنامه ها و دوری از استبداد رای است.

وی یادآور شد، عملکردی که در بالا به آن اشاره کردم حاصل زحمات مجموعه قوی ما در استان و ثمره حمایتها و اعتماد دبیر اسبق فدراسیون کاراته و ریاست سبک کیوکوشین ماتسوشیما «استاد دکتر محسن آشوری و زنده یاد استاد فقید شیهان حسین لطیفی» بوده و این بزرگان تمامی زمینه های موفقیت ما را فراهم کردند.

هیئت کاراته هرسین ۳۰۰ورزشکار دارد

رییس هیئت کاراته شهرستان هرسین در ادامه با بیان اینکه این هیات بیش از ۳۰۰ عضو دارد، گفت: مسولان پرتلاش کاراته کشور و ریاست و دبیر فدراسیون کاراته و هیات های کاراته استان های کشور در این مدت اکثرا فعالیت داشتند برنامه های آموزشی زیادی در سطح استان و کشور در سال ۱۴۰۰ داریم که می توان به برگزاری کلاسهای مربیگری، کلاسهای دانش افزایی مربیان، کلاس ارتقاء داوری در سبک شین کیوکوشین اشاره کرد.

رییس هیات کاراته شهرستان هرسین افزود: قصد داریم در سال ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی استان، قهرمانی کشور و میزبانی مسابقات بین المللی را در سبک شین کیوکوشین به میزبانی استان داشته باشیم و امیدوارم قهرمانان عزیز به آمادگی جسمانی لازم برسند و در این رویداد ها شرکت کرده و سکوهای ملی،بین المللی و جهانی را کسب نمایند.

وی خاطرنشان ساخت، اعزام به مسابقات برون مرزی در سال جدید جزو برنامه های ما در شین کیوکوشین است که بنابر شرایط موجود ویروس کرونا در صورت هماهنگی و مجوز وزارت بهداشت این اتفاق مهم خواهد افتاد و قهرمانهای استان که در مسابقات انتخابی سهمیه لازم را کسب کنند به مسابقات فوق اعزام خواهند شد.

نمایندگی هیات کاراته استان کرمانشاه در فدراسیون کاراته از سال ۷۹تا ۹۱، دبیر هیات کاراته استان کرمانشاه در سالهای ۸۸ و ۸۹، رئیس سبک های آزاد کاراته استان کرمانشاه در سالهای۹۲ و۹۳، نماینده سبک کیوکوشین ماتسوشیما در استان کرمانشاه از سال ۷۹تا۹۷، دبیر امور استانهای کیوکوشین ماتسوشیما کشور ۹۳تا۹۷، دبیر کمیته برگزاری مسابقات کیوکوشین ماتسوشیما در سالهای ۸۴تا۹۱ از جمله برخی از سمت ها و مسئولیتهایی این ورزشکار کرمانشاهی در کاراته استان و کشور است.

کمربند مشکی دان هفت از فدراسیون کاراته،کمربند مشکی دان شش از سازمان جهانی کیوکوشین f.i.k.k، مربیگری ممتاز ملی از فدراسیون کاراته، داوری ممتاز ملی از فدراسیون کاراته و مربیگری بدنسازی کاراته از فدراسیون کاراته از دیگر مدارج فنی این مسوول ورزشی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرسین کرمانشاه کاراته بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرسین کرمانشاه ویروس کرونا هرسین کرمانشاه کاراته بیمه بیکاری اخبار کنکور کاراته استان کرمانشاه کیوکوشین ماتسوشیما فدراسیون کاراته ویروس کرونا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود

سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی؛ دکتر محمدرسول خدادای سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد؛ گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این مجمع سالانه برنامه‌های خود را برای سال ۱۴۰۳ مطرح کرد و با اخذ رای از سوی اعضاء این مجمع به تصویب آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش روی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ شامل: برگزاری اولین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، اعزام و شرکت دانشجویان ورزشکار در بازی‌های جهانی و مسابقات آسیایی، برگزاری اردو‌های آمادگی دانشجویان کشور برای شرکت در سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، برگزاری لیگ‌های دانشجویی و برخی فعالیت‌های دیگر می‌شود.

دکتر خدادادی با اشاره به اینکه سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مصمم است تا در رشته‌هایی که دانشجویان ما حرفی برای گفتن دارند، بتواند شرایط را محیا سازد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خاطرنشان ساخت: لیگ‌های دانشجویی سال گذشته در ۳ رشته ورزشی برگزار شده‌اند در سال جاری ان شاء الله قصد داریم تعداد آن‌ها را با افزایش ۷ لیگ دیگر گسترش دهیم. امیدوار هستیم این روال ادامه یابد تا در نهایت شاهد پویایی و بالا رفتن میزان مشارکت در ورزش دانشگاهی باشیم.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم