Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،منصور فیضی مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: در پی اعلام گزارشی به پایگاه فوریت‌های پزشکی شهر"چناره" مبنی بر درد شدید یک مادر باردار در روستای "به‌رده سپی" (سنگ سفید) بلافاصله آمبولانس فوریت‌ها به همراه ۲ نفر تکنسین به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور به موقع نیرو‌های فوریت پزشکی مادر باردار به آمبولانس منتقل تا جهت زایمان به بیمارستان انتقال داده شد که در طول مسیر درد زایمان این مادر باردار تشدید و نوزاد دختر وی متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان گفت: بلافاصله تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی با اقدامات به موقع جان مادر و نوزاد را نجات داده و با انجام مراقبت‌های بعد از زایمان، مادر و نوزاد با حال عمومی مساعد به بیمارستان بوعلی شهرستان مریوان انتقال یافتند.

او بیان کرد: در حال حاضر وضعیت مادر و نوزاد خوب گزارش شده و هر ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند که بعد از انجام آزمایشات لازم از بیمارستان ترخص می‌شوند.

گفتنی است؛روستای "به‌رده سپی" (سنگ سفید) از روستا‌های سخت‌گذر و در ۴۰ کیلومتری شهر مریوان واقع شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولد نوزاد اورژانس 115

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین