Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:56:35 GMT

ساوت‌گیت: از برد راضی‌ام اما باید بهتر شویم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۴۹۹۷

ساوت‌گیت: از برد راضی‌ام اما باید بهتر شویم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از برد برابر آلبانی گفت که باید در برخی مناطق از زمین پیشرفت کنند و بهتر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس توانست با پیروزی 2-0 برابر آلبانی به دومین برد پیاپی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برسد. سه شیرها روز پنجشنبه نیز سن مارینو را با پنج گل در هم شکسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبانی اما برابر انگلیس بیش از سن مارینو مقاومت به خرج داد و توانست از فوتبال سریع و بازی در چرخش و آزادانه شاگردان ساوت‌گیت جلوگیری کند.

 

 

هری کین با گل دقیقه 38 خود در نیمه اول سه شیرها را از میزبان جلو انداخت و سپس در دقیقه 63 میسون مونت توانست با ضربه ای دیدنی گل دوم را وارد دروازه آلبانی کند.

این برد انگلیس را شش امتیازی کرد و آنها اکنون با روحیه ای خوب و صدرنشینی در جدول گروه پا به بازی با رقیب اصلی‌شان، لهستان، در روز چهارشنبه خواهند گذاشت.

 

 

ساوت‌گیت پس از این پیروزی گفت: "چیزی که من را خشنود می کند این است که ما در یک بازی سخت توانستیم خود را تطبیق دهیم و بازی را به خوبی کنترل کردیم. ما شکل میانه میدان و خط هافبک را تغییر دادیم و پس از آن راحت تر شدیم.

در پایان بازی باید با زدن گل های بیشتر تکلیف را یک سره می کردیم و من شیوه ای که در پانزده دقیقه آخر بازی را اداره کردیم دوست نداشتم و از آن راضی نبودم. حمله کردیم و یک پرتاب تقدیم حریف کردیم در صورتی که اصلا لازم نبود. از نتیجه راضی هستم اما مناطقی از زمین هست که باید در آنها پیشرفت کنیم و بهتر شویم."

 

میسون مونت، زننده گل دوم انگلیس، در بازی دیشب هفتمین بازی پیاپی خود در تیم ملی را تجربه می کرد. سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که این بازیکن اکنون و به خاطر عوض شدن سرمربی در چلسی، فرصت درخشش پیدا کرده است.

 

 

ساوت‌گیت درباره مونت گفت: "او یک بازیکن عالی است، اما من این را در پاییز هم می گفتم. به نظرم حالا که توماس توخل به او بازی می دهد، همه با من موافق شده اند! وقتی فرانک لمپارد سرمربی چلسی بود، به دلایلی کسی روی مونت حساب نمی کرد.

او یک بازیکن استثنایی است. او به شکلی نبوغ آمیز فضا پیدا می کند، توپ را خیلی خوب به بازی می گیرد و اداره می کند، موقعیت خلق می کند و می تواند گل هم بزند. به نظرم نمایش امشب او عالی بود."

 

 

ساوت‌گیت درباره عملکرد دیگر بازیکنان انگلیس نیز اضافه کرد: "فیل فودن هم امشب خوب بود. به نظرم چهار نفر خط حمله ما خوب بودند. دکلان رایس و کوین فیلیپس خیلی خوب بازی خوانی کردند، خوب رقابت کردند و خیلی سریع توپ ها را پس می گرفتند. ما بیش از 70 درصد مالکیت توپ را داشتیم و بازی را کنترل کردیم. در پایان فرصت های بیشتری خلق کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم."

تیم ملی انگلیس میسون مونت گرت ساوت گیت (سرمربی) هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس میسون مونت گرت ساوت گیت سرمربی هری کین ساوت گیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمودی‌یکتا پیش از این نوشتن فیلمنامه سریال‌های «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را به عهده داشته و قطب شمال اولین ساخته اوست. داستان سریال به شکل خلاصه در باره همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج هستند. اما دوست همایون به نام سامان به دلیل علاقه خود به ارغوان برای رقیب عشقی خود پاپوش درست می‌کند و او را به زندان می‌اندازد تا بتواند با ارغوان ازدواج کند. اما همایون پس از آزادی از زندان و با چهره‌ای تغییریافته سراغ دشمنان خود می‌رود تا انتقام بگیرد.

این داستان چندخطی در باره عشق و خیانت و انتقام را در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها می‌توان سراغ گرفت. در تیتراژ همین سریال هم داستان آن برگرفته از رمان کنت مونت کریستو از الکساندر دوما معرفی شده است، اما واقعیت این است که برای تماشاگر ایرانی و احتمالا برای سازندگان سریال، این داستان بیشتر از این که اقتباسی از کنت مونت کریستو باشد، کپی از سریال ترکی ازل است که در اوایل دهه نود، بینندگان فراوانی داشت. ازل هم البته به گواه سازندگانش برداشتی از رمان الکساندر دوما بود و داستان مرد جوانی را روایت می‌کرد که بعد از یک دزدی منتهی به قتل همراه دوستانش به زندان می‌افتد و دوستانش قتل را به گردن او می‌اندازند. حتی یکی از آن‌ها با دختر محبوب او ازدواج می‌کند. او در زندان دچار سانحه می‌شود و صورتش را از دست می‌دهد، اما بعد از آزادی و پس از عمل صورت، با تغییر چهره‌ای که پیدا کرده، در صدد انتقام برمی‌آید.

سریال ازل، از اولین تجربه‌های برخورد تماشاگر ایرانی با سریال‌های ترکی بود و در آن زمان طرفداران زیادی داشت و ماجراهایش با علاقه و کنجکاوی زیاد دنبال می‌شد. ضمن این که از نظر ساختاری هم در زمان خودش سریال موفقی محسوب می‌شد؛ بنابراین همیشه گزینه خوبی برای ساخت یک سریال ایرانی بر اساس آن به حساب می‌آمد. حالا آنطور که از قسمت اول قطب شمال برمی‌آید، این سریال هم در واقع نسخه ایرانی سریال ترکی ازل است که حالا باید دید چقدر مورد توجه تماشاگر قرار می‌گیرد. سریال برای قسمت اول نقد‌های مثبت و منفی گرفته که البته نکته مشترک همه آن‌ها همین اشاره به کپی‌برداری از سریال ازل است. بعضی نقد‌ها پرداخت داستان را ناموفق دانسته اند و بعضی دیگر فرزاد فرزین را به دلیل شباهت به بهادر زمانی که این شخصیت را پیش از عمل صورت بازی می‌کند، انتخاب درستی برای این نقش دانسته‌اند. به هر حال قسمت‌های بعد مشخص خواهد کرد که این سریال فقط یک کپی از سریالی پربیننده است یا شکست خواهد خورد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم