Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر آزاده نامداری پس از دفن این هنرمند از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

قدس آنلاین:  پیکر آزاده نامداری امروز(دوشنبه 9 فروردین) در قطعه هنرمندان تهران به خاک سپرده شد و پس از مراسم، پدر این هرمند سخنرانی کوتاهی داست و از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

او درباره زندگی دخترش گفت: «آزاده بسیار با عشق بود، سجاد شوهرش را خیلی دوست داشت، در این چند سالی که با هم زندگی کردند خوشبخت بود و سجاد هم با او مهربان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاده افسرده نبود، همیشه پر نشاط بود، به صحبت‌هایی که در فضای مجازی علیه ما و آزاده می‌شنوید، توجه نکنید.

من خودم دبیر ادبیات بودم، اهل مطبوعات و قلم هستم، خیالتان راحت که صد درصد زندگی‌اش را می‌نویسم و نمی‌گذارم که حقش پایمال شود. دختر من دختر روشنفکر و خردمندی بود. از یک خانواده معلم و فرهنگی بود. معلم‌ها در این مملکت اهل زندگی با امید هستند. امیدوارم که همه حلالش کنید و اگر کسی از ازاده رنجشی دارد او را ببخشد، آزاده در عمر کوتاه سی و پنج ساله‌اش، مردم را دوست داشت و عشقش به مردم هیچگاه فراموش نمی‌شود.

هرچیز که در فضای مجازی می‌بینید دروغ است هرکسی می‌خواهد واقعیت‌ها را بداند با من صحبت کند، تمام چیزهایی که می‌شنوید دروغ است، من بابت پنج سال زندگی مشترک با آزاده، از سجاد سپاسگزارم، امیدوارم من و سجاد بتوانیم گندم را مانند آزاده بزرگ کنیم و یک آزاده جدید تحویل جامعه دهیم. جامعه‌ای که پذیرای امثال آزاده نیستند.»

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزاده نامداری درگذشت آزاده نامداری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاد نصرالله شیرین‌آبادی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه- نهم اردیبهشت ماه- در ۸۰ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

نصرالله شیرین‌آبادی فراهانی آهنگساز، نوازنده و مدرس ویولن سال ۱۳۲۳ در شیرین‌آباد فراهان متولد شد، وی از معدود موسیقیدانان نابینای کشورمان محسوب می‌شد که با استعداد ویژه خود، مراحل پیشرفت در زمینه موسیقی را با موفقیت طی کرد.

شیرین‌آبادی یکی از بهترین شاگردان حبیب الله بدیعی بود که در ۱۷ سالگی چنان مهارتی در نوازندگی پیدا کرد که حسین تهرانی لقب «صبا کوچولو» را به او اطلاق کرد.

از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای وی می‌توان به همکاری با هنرمندانی همچون جلیل عندلیبی و شهرام ناظری در گروه مولوی به عنوان نوازنده قیچک آلتو و اجراهای دیگر او با همراهی محمدرضا لطفی و ناصر فرهنگ‌فر اشاره کرد.

شیرین‌آبادی علاوه بر نوازندگی، در زمینه آهنگسازی و تدریس موسیقی نیز سال‌ها فعالیت داشته است. آیین نکوداشت وی دی ماه سال گذشته با حضور جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

بنا بر اعلام خانه موسیقی ایران، مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید چهارشنبه- ۱۲ اردیبهشت ماه- در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد. خانه موسیقی ایران این ضایعه را به جامعه فرهنگی و هنری کشور تسلیت می‌گوید.

tags # موسیقی ، مرگ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود