Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@04:40:27 GMT

ارتش یمن دو منطقه جدید را در مأرب تحت کنترل درآورد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۵۲۲

ارتش یمن دو منطقه جدید را در مأرب تحت کنترل درآورد

منابع میدانی گزارش دادند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در برخی منابع مأرب پیشروی داشته‌اند و دو منطقه جدید را در غرب این استان تحت کنترل خود درآورده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع میدانی،‌ امروز (دوشنبه)، از پیشروی جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان مأرب (شرق صنعاء) خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع یادشده به شبکه «المیادین» در این خصوص گزارش دادند که ارتش یمن توانسته دو منطقه «حمه الذئاب» و «نقطه نخلاء» در صرواح (غرب استان مأرب) را تحت کنترل خود درآورد.

در ادامه این گزارش آمده است که نیروهای مسلح یمن همچنین در چند موضع در ناحیه صرواح و مدغل (شمال غرب استان مأرب) پیشروی داشته‌اند.


موقعیت جغرافیایی «صرواح» و «مدغل»

استان مأرب طی بیش از دو ماه است که شاهد درگیری شدید بین نیروهای دولت نجات ملی یمن (صنعاء) و نیروهای ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن است که در این مدت نیروهای دولت نجات ملی و انصارالله از غرب این استان پیشروی‌های خوبی داشته‌اند و در عین حال توانسته‌اند تا چند کیلومتری شهر مأرب، مرکز این استان پیشروی کنند.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد