Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره با مجاهدت و ایثار بسترساز امنیت پایدار در استان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه نیمه‌شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان جهان است، گفت: نامگذاری این میلاد مسعود، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) بیانگر جایگاه ویژه این عزیزان در دفاع از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مدافعان امنیت با چشمانی بیدار و استوار از مرزها دفاع می‌کنندنماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان: امنیت در ایران اسلامی مدیون تلاش نیروهای انتظامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره با مجاهدت، ایثار و تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و  عزمی راسخ و در گمنامی، بسترساز امنیتی پایدار در استان کردستان و ایران عزیز هستند.

سردار حسینی اظهار کرد: بنده ضمن تبریک ولادت آخرین ذخیره الهی، بهار دل‌ها، یوسف زهرا(س)، به مردم مومن و انقلابی استان، هفته سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را به مجموعه انقلابی و زحمتکش اداره اطلاعات کردستان، تبریک عرض کرده و سربلندی و عزت همگان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.  

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امروزه چند مؤلفه در توسعه جامعه و پیشبرد اهداف مؤثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسؤولان باشند.

امام جمعه سنندج همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مردم غزه اشاره کرد و گفت: تمامی اقدامات رژیم غاصب با به شهادت رساندن ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر در زمان ۲۰۰ روز شهید و زخمی کردن تعداد زیادی مردم، زن و کودک، کادر درمانی خوی وحشیگری و حیوانی آنها را نشان می‌دهد.

ماموستا رستمی همچنین ویران شدن مساجد، بیمارستان، بهداشت و مسکن در غزه را از دیگر اقدامات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیست برشمرد و بیان کرد: تمامی اقدامات این رژیم علیه مردم فلسطین و غزه محکوم است و سازمان ملل نیز باید سکوت خود را بشکند و به حمایت از این مردم مظلوم بپردازد.

وی از دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین نام برد و گفت: خداوند حافظ دین اسلام بوده و هیچ دشمنی نمی‌تواند آن را از بین ببرد و روزی ریشه‌های ظلم خشک می‌شود.

امام جمعه سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، و این توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نشان از جایگاه ویژه است.

کد خبر 6089037

دیگر خبرها

  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟