Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@15:04:40 GMT

تولید زعفران تقلبی با نشاسته!

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۱۴۱

عضو شورای ملی زعفران گفت: افراد متقلب با نشاسته زعفران تقلبی تولید می‌کنند که رنگ و بوی زعفران واقعی را دارد و با قیمت‌های پایین در بازار عرضه می‌شود. ناطقان: علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران در رابطه با افزایش فروش زعفران‌های تقلبی در بازار، گفت: پدیده شوم فروش زعفران‌های تقلبی سالهاست که در بازار زعفران در حال رخ دادن است و تشکل‌های مختلف در ارتباط با زعفران تشکیل شده است که وظیفه اطلاع‌رسانی در این مورد را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باید با ورود تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به این موضوع اطلاع‌رسانی درست و آشنایی مصرف‌کننده در این زمینه افزایش یابد و از عرضه زعفران تقلبی با رصد بازار جلوگیری شود.



عضو شورای ملی زعفران گفت: گاهاً دیده می‌شود که زعفران با مهر استاندارد دروغین و با آدرس‌های جعلی و با قیمت زعفران مرغوب به دست مصرف‌کننده می‌رسد که این موضوع اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند.

حسینی گفت: کالاهای ارزشمند در بازار همواره در معرض تقلب هستند و طمع متقلبین به واسطه سودهای کلان همواره بیشتر می‌شود.

وی افزود: راه‌حل مبارزه با این پدیده شوم باید از سوی اتحادیه‌های ناظر بر فروشندگان زعفران بررسی شود و این تشکل‌ها برای برخورد با متخلفین اقدام کنند.

عضو شورای ملی زعفران گفت: تولیدکنندگان همواره حق عضویتی به اتحادیه‌ها پرداخت می‌کنند تا از تولیدکننده حمایت شود و از تقلب در این زمینه جلوگیری شود.

حسینی در رابطه با نحوه تشخیص زعفران تقلبی در بازار گفت: متأسفانه با گذر زمان تکنیک‌های تقلب پیشرفته‌تر می‌شود و شناسایی زعفران طبیعی سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: در بعضی موارد دیده می‌شود که افراد متقلب با نشاسته زعفران تقلبی تولید می‌کنند که رنگ و بوی زعفران واقعی را دارد و با قیمت‌های پایین در بازار عرضه می‌شود.

منبع: مشرق برچسب ها: تولید ، زعفران تقلبی ، نشاسته

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تولید زعفران تقلبی نشاسته عضو شورای ملی زعفران زعفران تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مزارع آبیز شهرستان زیرکوه  بر اثر سیل دچار خسارت شد.

اکنون مزارع زعفران زیر  گل و لای مدفون شدند. 




دیگر خبرها

  • آیا قرار دادن نان در فریزر آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی