Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:44:32 GMT

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ سرانجام رسما معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۲۶۵

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ سرانجام رسما معرفی شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ با یک ظاهر بیرونی کاملا مدرن و فضای داخلی با ظاهری شگفت انگیز رونمایی شد و به نظر می‌رسد یک خودرویی شایسته در کلاس رقابتی کامپکت های کراس اوور باشد، فقط صندلی‌های سه ردیفه استاندارد آن نیز از ویژگی‌های این بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلتفرم و سایر اجزای اوتلندر از جمله پیشرانه چهار سیلندر ۱۸۱ اسب بخاری با نیسان روگ که اخیراً دوباره طراحی شده است، مشترک است. میتسوبیشی همچنین لیست ویژگی‌های Outlander را افزایش داده و هدف آن بهبود رفتار رانندگی آن در مقایسه با نسخه خروجی است.

برجسته‌ترین پیشرفت‌ها در کابین اتفاق می‌افتد که دارای طراحی مدرن‌تری نسبت به قبل است. به علاوه، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید اتصال و فناوری کمک راننده در این خودرو جدید وجود دارد. سرانجام یک مدل پلاگین هیبریدی (PHEV) نیز به صف پیوست.

این خودرو با قیمت پایه ۲۷هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد که به نظر می‌رسد کمی گران‌تر از سایر کراس اوور‌های جمع و جور، از جمله Rogue باشد. هنوز هم به نظر می‌رسد که این خودرو با انواع ویژگی‌های مطلوب با ارزش است.

 این محصول به طور استاندارد با یک پشت آمپری دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی Bose، روکش مبلمان چرمی، تنظیمات حافظه صندلی راننده، صندلی عقب با موتور، صندلی‌های عقب گرم شده، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای و یک سانروف پانوراما عرضه می شود.

اوتلندر دارای یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی است که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۱۸۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. منحصراً با یک گیربکس اتوماتیک (CVT) جفت می‌شود. پیشرانه چرخ جلو پیکربندی استاندارد دارد اما محرک چهار چرخ اختیاری است. یکی از مواردی که مدل خروجی را در مقایسه با اکثر کراس اوور‌های جمع و جور منحصر به فرد کرد، پیشرانه پلاگین هیبریدی آن بود.

احتمال اینکه میتسوبیشی امکانات جدیدی به این خودرو اضافه کند وجود دارد اما جزئیات رسمی منتشر نشده است. ما فکر می‌کنیم موتور بنزینی PHEV می‌تواند از یک ۲.۰ سیلندر چهار سیلندر به یک واحد بزرگ ۲.۴ لیتری تبدیل شود.

میتسوبیشی نگفته است که اوتلندر ۲۰۲۲ در شهر یا بزرگراه چقدر کم مصرف خواهد بود. به نظر می‌رسد که اوتلندر جدید دارای کابین بسیار زیبایی در مقایسه با مدل قبلی خود است و با پلاستیک‌های subpar و قطعات تزئینی chintzy تزئین شده است. نه تنها سطح داخلی از کیفیت بالاتری برخوردار است، بلکه در نهایت طراحی به عنوان خودرویی مدرن شناخته می‌شود.

 میتسوبیشی همچنین می‌گوید که فضای داخلی اوتلندر جادارتر خواهد شد، دید به بیرون را بهبود بخشد و حداکثر ظرفیت بار خود را از ۶۶ فوت مکعب به ۸۰ افزایش دهد. همچنین دارای صندلی‌های استاندارد سه ردیفه است و اوتلندر را به یکی از دو کراس اوور جمع و جور تبدیل کرده است. 

در قسمت سرگرمی  اوتلندر جدید صفحه نمایش لمسی ۸.۰ و ۹.۰ اینچی را ارائه می‌دهد.Outlander همچنین بی سیم Apple CarPlay و Android Auto، شارژ بی سیم تلفن هوشمند و سیستم صوتی ۱۰ بلندگوی Bose را ارائه می‌دهد. ۲۰۲۲ Outlander با فناوری کمک راننده که شامل کروز کنترل تطبیقی ​​و حالت رانندگی نیمه مستقل است، دارای مجموعه‌ای جذاب از فناوری است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو نظر می رسد کراس اوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپورت 2024 چه مشخصاتی دارد؟