Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار مرکزی با بیان اینکه منشور "تحقق شعار سال" در استان مرکزی تدوین می‌شود، استان مرکزی را خط مقدم تولید و تحقق شعار سال دانست. - اخبار استانها -

سیدعلی آقازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک ، با اشاره به نامگذاری سال 1400 به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع اظهار داشت: استان مرکزی به دلیل وجود هزاران صنایع بزرگ و کوچک و شهرک‌های صنعتی یکی از استان‌های مهم و اصلی کشور در بخش تولید و صنایع قلمداد می‌شود که یکی از اصلی‌ترین مخاطبان در بخش شعار سال به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چندسال اخیر با توجه به شعارسال و تأکید‌هایی که مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید داشتند در استان مرکزی اقدامات قابل قبول و چشمگیری برای حمایت از تولید و تولیدکننده انجام شد.

آقازاده بیان کرد: خوشبختانه در این مدت تیم اقتصادی استان برنامه‌های خوبی داشته و پیگیری‌های چشمگیری برای حل مشکل صنایع و تولیدکنندگان بزرگ در استان انجام شده و نتایج قابل قبولی نیز از سوی این بخش شاهد بوده‌ایم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد : برای پشتیبانی از تولید و مانع‌‌زدایی در مناطق آزاد کارگروه ویژه تشکیل شده است عملکرد استان هرمزگان در سال "جهش تولید" چگونه بوده است؟ رئیس مجلس شورای اسلامی در گمیشان: قوانین غیرضروری در مسیر تولید باید حذف شود

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: همانطور که در چندسال اخیر اقدامات چشمگیری داشته‌ایم برای سال 1400 و حمایت از تولید در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی و شعار سال باجدیت درحال تدوین و پیگیری برنامه‌های صنعتی و اقتصادی برای حمایت از بخش تولید استان مرکزی هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم تا اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه منشور تحقق نام‌گذاری سال 1400 و عملیاتی کردن تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع در استان مرکزی تدوین و ارائه گردد.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده جهت اجرای شعارهای سال توجه نکردن به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای بود.

امین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده شعارهای سال در همه سنوات که از طرف دستگاه ها و سازمانهای مرتبط با شعار سال کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت پیوست فرهنگی و رسانه ای بود.

وی اظهارکرد: از جمله راه‌های تحقق شعار سال داشتن نگرش فرهنگی، پیوست رسانه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و به ویژه رسانه ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های مردمی که در آن، مردم می‌توانند به مسئله جهش تولید و رونق تولید کمک کنند، بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرگاه و در هر عرصه‌ای و در هر زمینه‌ای از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم استفاده کردیم توفیقات مهمی حاصل شد بنابراین مشارکت مردم در تحقق جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اولین دستگاههایی که در سال جاری شعار سال را مورد توجه قرار داده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان را با موضوع استفاده از ساز و کارهای رسانه ای برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم برگزار کرده ایم.

درخشان تاکید کرد: نیاز است که ظرفیت رسانه های استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم از سوی دستگاههای مختلف مورد توجه قرار گیرد. مقرر شد در قالب شورای اطلاع رسانی برای تحقق شعار سال، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و خبرنگاران برقرار باشد.

وی بیان کرد: در تولیدات فاخر فرهنگی و هنری به مسأله بهره مندی از ظرفیت مردمی در تحقق جهش تولید توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • گام عملی برای جهش تولید
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال