Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان که قرار است سال ۱۴۰۰ در استان برگزار شود، گفت: ستاد کنگره ملی شهدای لرستان ۲۲ کمیته دارد که یکی از این کمیته‌ها مربوط به شهدای زن است.

او تصریح کرد: کمیته شهدای زن طی اسفندماه ۹۹ یادواره ۴۸۳ شهیده زن تحت عنوان لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز را برگزار کرد و برای سال ۱۴۰۰ نیز برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز دختر را در برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با بیان اینکه ۱۰۴ دانش‌آموز دختر شهیده در استان داریم، ادامه داد: بسیج جامعه زنان سپاه لرستان در زمینه آموزش قرآن، احکام، تشکیل حلقه‌های صالحین ویژه بانوان و دختران و همچنین تشکیل مهد‌های قرآنی برای نونهالان در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت دارد.

سپهوند فعالیت جامعه بسیج زنان در حوزه زن، خانواده و کودک و الگوی زن در طراز انقلاب اسلامی است، مشارکت در طرح کمک‌های مؤمنانه و طرح غربالگری محلات، اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند، اعزام گروه‌های مشاور، مشارکت در طرح شهید سلیمانی، آزادی دو نفر از زندانیان زن جرائم غیرعمد، را بخشی از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان لرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهدا شهدای دانش آموز بسیج جامعه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای رودشتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان