Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ علی رضا رییسی روز دوشنبه افزود: بر اساس روند اپیدمیولوژیک بیماری کووید ۱۹ پیش بینی شده که خیز چهارم سراسری بیماری کرونا اتفاق بیفتد و در این زمینه هشدار جدی داده شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که در روزهای آینده، شهرستان‌های شبستر و میانه در آذربایجان شرقی، نجف آباد در اصفهان، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد در البرز، دشتستان در بوشهر، شهریار در تهران، بروجن در چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه در استان کرمانشاه، دلفان و سلسله در استان لرستان، ساوه و اراک در استان مرکزی به زودی در وضعیت نارنجی کرونا قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش بینی شده که آبدانان در استان ایلام و ازنا در استان لرستان به زودی در وضعیت قرمز کرونا قرار می‌گیرند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: روند بستری در اصفهان، شیراز، زنجان و رفسنجان صعودی شده و احتمال نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرها طی روزهای آتی وجود دارد.

رییسی افزود: تعداد بیماران سرپایی در بسیاری از نقاط روند افزایشی دارد. مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: البته این موارد پیش بینی بر اساس روند بیماری در کشور است و به معنی اعلام رنگ بندی وضعیت این شهرستان‌ها نیست و در روزهای آتی مشخص می‌شود.

پربیننده ترین تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی از امشب مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری +عکس شوهر آزاده نامداری هنگام مرگش کجا بود؟! +عکس آخرین پست اینستاگرامی آزاده نامداری +عکس آخرین عکس از آزاده نامداری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علیرضا رییسی ویروس کرونا برجام آزاده نامداری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله حفاری ۱۵۴ و نیوساید ۱۵۳و پادادشهر ۱۳۱، اداره برق ۱۰۲ و شهر‌های خرمشهر ۱۱۵ ماهشهر ۱۰۸ و هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهر‌های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس تایم صبح شهر‌های اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

دیگر خبرها

  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است