Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@19:02:11 GMT

هواپیمارباهای ارتفاع پست آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۹۳۰

هواپیمارباهای ارتفاع پست آزاد شدند

چهار هواپیماربای پرواز اهواز - بندرعباس به پیشنهاد ابراهیم حاتمی‌کیا و با موافقت رییس قوه قضاییه به مناسبت میلاد امام زمان(عج) پس از ۲۰ سال، عفو و از زندان آزاد شدند.

ابراهیم حاتمی‌کیا ۳۱ فروردین سال ۹۹ طی نامه‌ای به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه پیشنهاد عفو و بخشش این چهار هواپیماربا را داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد حردانی، رسول حردانی، فرهنگ‌ پورمنصوری و شهرام پورمنصوری، عاملان اصلی این هواپیماربایی، ابتدا به اعدام محکوم شدند اما این حکم در نهایت به حبس ابد تبدیل شد.

فیلم سینمایی «ارتفاع پست» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و نویسندگی مشترک حاتمی کیا و اصغر فرهادی براساس این قصه واقعی ساخته شده بود.

خانواده حردانی ۲۳ آذر سال ۷۹ سعی کردند هواپیمای اهواز - بندرعباس را در میانه مسیر بربایند اما موفق نشدند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «ارتفاع پست» آمده است: قاسم که ادعا می‌کند برای خانواده و دوستانش در یک شرکت صنعتی در بندرعباس کار پیدا کرده، آنها را سوار هواپیما می‌کند. اما تنها نرگس است که از قصد قاسم خبر دارد. قاسم هواپیما را می‌دزدد و …

لیلا حاتمی، گوهر خیراندیش، حمید فرخ نژاد، محمدعلی اینانلو، شهرام قائدی، امیرکاوه آهنین جان، احمد کاوری، مهدی ساکی، امیر آقایی، رضا شفیعی جم و فرشته سرابندی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس