Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه دستگاه سی.تی. اسکن به روز به زودی در بیمارستان امام علی(ع) سرابله مستقر می شود، گفت: انتظار می رود که در این ایام مردم استان به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام صبح امروز در حاشیه بازدید بازرس کل استان ایلام از بیمارستان امام علی (ع)  شهر سرابله در نشستی با حضور مسولان استانی و شهرستانی با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: حضور مسولان در میان کادر درمانی، باعث تقویت روحیه کادر درمانی، مسولان دانشگاه علوم پزشکی و کارکنان بیمارستان اما علی (ع) سرابله در امر مبارزه با کرونا و ارائه خدمات بهتر به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه متاسفانه موج چهارم کرونا در استان شروع شده است و شاهد روند افزایشی این بیماری در استان هستیم، افزود: انتظار می رود که در این ایام مردم استان به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته توجه داشته باشند.

 

وی با تقدیر از فرماندار شهرستان چرداول در راستای پیگیری امور مربوط به بیمارستان و مبارزه با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد:سعی کردیم کمی و کاستی های این شهرستان را تا حد ممکن در زمینه درمان رفع کنیم و البته اتفاقات خوبی در بیمارستان سرابله و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان  در  زمینه  تامین تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی روی داده است.

 

 

کریمیان با اشاره به اینکه از ظرفیت خیرین برای تجهیز بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله به خوبی استفاده شده است، گفت: امکانات خوبی در این مدت به بیمارستان امام علی(ع) سرابله اختصاص یافته  و در دو سال گذشته  تنها ده تا بیست تخت این بیمارستان فعال بود اما امروز همه بخش های درمانی این بیمارستان با تلاش مسئولان و نگاه خیرین فعالیت فعال است و با اراده دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه اکسیژن ساز در این بیمارستان راه اندازی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: در بحث استقرار دستگاه سی. تی. اسکن در این بیمارستان پیگیری های لازم انجام شده و وزارت بهداشت تامین دستگاه سی.تی. اسکن را تقبل کرده است و به زودی شاهد استقرار یک دستگاه به روز در این بیمارستان  خواهیم بود، متخصص رادیولوژی در این بیمارستان مستقر است و بسیاری از خدمات درمانی در این بیمارستان به مردم عزیز سرابله و شهرستان ارایه می شود.

 

مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام نیز در این نشست، با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، اظهار کرد: حضور مسولان به ویژه ریاست محترم سازمان بازرسی استان ایلام در بازدید از مراکز درمانی و بیمارستانی استان نقش مهمی در راستای ایجاد روحیه خدمت در بین کادر درمانی دارد.

 

حجت الاسلام «محمد باقر هاشمی» افزود: کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی  در یکسال گذشته در عرصه بهداشت و درمان و مبارزه با کرونا و همچنین درمان بیماران مبتلا به کرونا  هر چه در توان داشتند دریغ نکردند و  علاوه بر مبارزه با کرونا، خدمات درمانی لازم را به سایر بیماران نیر ارائه کرده اند.

 

وی تاکید کرد: استاندارد عمل کردن، هم داشتن امکانات و تجهیزات لازم را در حد استاندارد و هم نیرو در اندازه کامل و استاندارد را می طلبد و  هم شرایط کشور باید عادی باشد که تامین نیرو و تجهیزات را در حد استاندارد و توان را فراهم کند،اما با تجریم های ظالمانه دشمنان، تامین استانداردهای لازم و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به مردم با مشکلاتی مواجه است.

 

مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: اما آنچه امروز در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی با وجود همه مشکلات به مردم عزیز ارائه می شود بیش از ظرفیت توان و دانشگاه علوم پزشکی است و این خدمات با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی با قاطبه مردم سر و کار دارد، قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: البته نواقصی هم وجود دارد که باید رفع شود و حرکت به سمت امور مطلوب هدف ما باید باشد، بر اساس تاکیدات ائمه اطهار(ع) با صداقت در همه امور خیلی از مشکلات جامعه مرتفع می شود، یکی دیگر از ویژگی های بارز در جامعه اسلامی امانتداری است و باید آگاه بود که این مسئولیت ها و وقت و کار امانت است و دیگری حسن خلق و حیا از خداوند است که اگر این صفات در جامعه ترویج داشته باشد همه امور در مسیر صحیح خود قرار می گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش و توان ائمه اطهار(ع) بر این بوده است که سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه جاری و ساری شود، ابراز کرد: توفیق هر مجموعه ای مرهون وحدت و همدلی و همبستگی مسولان است و امروز در امر مبارزه با کرونا این وحدت و همبستگی هم در بین مسئولان استان و هم در بین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی استان وجود دارد.


مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام خاطرنشان کرد: ممکن است گله مندی هایی از دانشگاه علوم پزشکی ایلام وجود داشته باشد اما تمام توان و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر ارائه خدمات بهتر به مردم استان قرار دارد.

 

گفتنی است، مدیرکل بازرسی استان ایلام صبح امروز در راس هیئتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه درمان و بهداشت شهرستان چرداول به این شهرستان سفر کرد و  در این سفر از بیمارستان امام علی(ع) سرابله، پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در شباب، مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ جاده ای شباب و مرکز بستری شهدای سلامت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بازدید و از نزدیگ در جریان مسائل و مشکلات این مراکز قرار گرفت.

 

در پایان نیز با اهدای گل و لوح تقدیر از سوی مدیرکل سازمان بازرسی استان ایلام از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله با جضور مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی تجلیل شد.

 

این نشست با حضور مدیرکل بازرسی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان، فرماندار شهرستان چرداول و جمعی دیگر از مسئولان و رسانه های استان به منظور بررسی مشکلات حوزه درمان شهرستان چرداول برگزار شد.

 

 


 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگاه سی تی اسکن پزشکی کرونا چرداول بازرسی علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان امام علی ع مبارزه با کرونا شهرستان چرداول بیمارستان اما بازرسی استان کادر درمانی دستگاه سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)