Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک روان و عادی را در همه جاده‌های استان تهران شاهد هستیم.

مصدقی با بیان اینکه همچنان با روند افزایش خروجی از استان تهران روبرو هستیم گفت: طبق آمار خروجی سامانه‌های هوشمند طی روز گذشته یکشنبه ۸ فروردین ماه جمع ورودی به استان تهران ۲۵۹ هزار و ۱۹۳ و جمع خروجی استان ۲۶۹ هزار و ۹۶۶ وسیله نقلیه بوده است که این تعداد حاکی از افزایش خروجی‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: طبق آمار بیشترین تردد در محور آزادراه تهران - کرج و با تردد ۱۷۸ هزار و ۲۸۴ وسیله نقلیه مشاهده شده و کمترین تردد در محور لواسانات - فشم با ۲۴ هزار و ۱۳۸ وسیله نقلیه مشاهده شده ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط جوی صاف و آفتابی می‌باشد و هیچ سامانه بارشی گزارش نشده است، از همه مردم خواست با توجه به وضعیت کرونا در صورت امکان از سفر خودداری کرده و عید نوروز را در منازل و شهرهای خود سپری کنند تا ان شاالله بتوانیم روزهای کرونایی را پشت سر گذاشته و با خیالی آسوده و در امنیت کامل به سفر بپردازیم.

مصدقی همچنین در خصوص آمار روز جاری از ساعت صفر بامداد دوشنبه نهم فروردین ماه تا ساعت ۱۷ نیز عنوان داشت: جمع ورودی به استان تهران ۱۸۸ هزار و ۳۱ و جمع خروجی استان ۲۷۱ هزار و ۸۳۹ وسیله نقلیه بوده است که این تعداد حاکی از آن است که خروج وسایل نقلیه از استان تهران همچنان صعودی می‌باشد.

پربیننده ترین فرصت۲ماهه برای تمامی افراد به منظور ثبت املاک خود در سامانه/ مالیات خانه‌های خالی برای چه کسانی ۲برابر است؟ کاهش قیمت مسکن در سه ماهه آخر۹۹ کاهش پروازهای عبوری از آسمان ایران پیش فروش غیرقانونی مسکن با چهره سلبریتی‌های مشهور تایید اسامی ۱۹۵هزار متقاضی طرح ملی مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وسایل نقلیه راهداری برجام وسیله نقلیه استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید

اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902343

دیگر خبرها

  • چالوس یک طرفه شد
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ