Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، از اعزام پنج فرد آسیب دیده در تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: سه نفر توسط اورژانش و دو نفر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان رسانده شدند.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، از وقوع تصادف در محور بندرانزلی به رضوانشهر در منطقه بشمن خبر داد و اظهار کرد: تعداد افراد حادثه دیده پنج نفر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این تصادف را انحراف و برخورد با تیر چراغ برق یک دستگاه سواری کوئیک عنوان کرد و گفت: زمان اطلاع ۱۲:۵۷ بود که نیروهای امدادی ساعت ۱۳:۱۲ در صحنه حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: از پنج مصدوم حادثه سه نفر توسط عوامل اورژانس انتقال یافتند و دو نفر نیز توسط عوامل امدادی پایگاه کپورچال بندرانزلی منتقل شدند.

غلامی، پایان عملیات را ساعت ۱۴:۰۱ اعلام و عنوان کرد: رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

وی ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره ۲ رخ داد، ۳ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند