Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:16:37 GMT

علی مشهدی با «نوروز رنگی» رکورد شکست

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۹۶۲۲

علی مشهدی با «نوروز رنگی» رکورد شکست

سریال نوروز رنگی با رضایت 82.6 درصدی درحد زیاد توانست رکورد میزان رضایتمندی سریال‌های شبکه 5 از سال 1397 تاکنون را بشکند.

به گزارش برنا، سریال نوروز رنگی از 30 اسفندماه به عنوان سریال نوروزی شبکه پنج سیما روی آنتن رفته است که تاکنون 9 قسمت از آن پخش و با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است. این سریال که به کارگردانی علیرضا مسعودی (علی مشهدی) و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است، داستانی متفاوت از آخرین روزهای سال 1366 در حاشیه شهر مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوند اتفاقات سریال با یک سری اتفاقات خاص اجتماعی در دهه 60 از جمله ورود اولین تلویزیون‌های رنگی به خانه‌ها، دفاع مقدس، صمیمت‌ همسایه‌ها با یکدیگر و ... صحنه‌هایی نوستالژیک و در عین حال طنز را برای مخاطب ایجاد می‌کند. 

با گذشت بیش از یک هفته از پخش سریال‌های نوروزی از شبکه‌های مختلف سیما، جدیدترین نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی از برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی تلویزیون اعلام شد.

براساس اعلام این نظرسنجی، سریال «نوروز رنگی» که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود با 18.4 درصد مخاطب و رضایت 82.6 درصدی «درحد زیاد»، رکورد سریال‌های شبکه پنج از سال 1397 تاکنون را شکست. به عبارت دیگر، این سریال توانسته رکورد بیشترین تماشاگر و رضایت را در بین سریال‌های پخش شده از شبکه پنج سیما از سال 1397 تاکنون به خود اختصاص دهد.

میزان رضایت 82.6 درصدی از این سریال در شرایطی است که دیگر سریال نوروزی تلویزیون یعنی «همبازی» 75 درصد رضایت در حد زیاد مخاطبینش را به همراه داشته و از این نظر نوروز رنگی بهتر از این سریال عمل کرده و البته فاصله کمی با دو سریال نوروزی دیگر دارد. 

در «نوروز رنگی» بازیگرانی نظیر رابعه اسکویی، جواد خواجوی، هادی عامل هاشمی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، ماهان عبدی، شاهو رستمی، سیمین بهفر، الهه جعفری و حدیثه زارعی ایفای نقش می‌کنند و بازیگران جدید به نام‌های محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجری حضور دارند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا مسعودی اکبر تحویلیان رابعه اسکویی نوروز رنگی شبکه پنج سیما سریال نوروز نوروز رنگی شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» نوشته نسیبه استکی به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب تخیلی و دنیای نوجوانان را به تصویر می‌کشد.

در معرفی این کتاب آمده است:

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» دنیایی را که نوجوان ما فکر می‌کند، ایده آل است نشانش می‌دهد و ذره ذره طعم بودن در این دنیا را به او می‌چشاند. دنیایی که در آن همه چیز حتی پله‌ها، صندلی و دیوارها برق می‌زنند. هزاران کمد لباس نو وجود دارد و فقط اگر سری به یکی از کمد جواهرات ملکه بزنیم دهانمان باز می‌ماند. اما واقعاً درون این دنیای پرزرق و برق همه چیز همین قدر بی عیب و نقص است؟! حسنا که شخصیت اصلی داستان ماست، آیا می‌تواند بی ترس از حیله‌های ملکه و فکر دلتنگی خانواده‌اش اینجا بماند؟! اصلاً شاید حسنا هم ملکه شود و در این دنیای قشنگ، قصری برای خودش بسازد، شاید هم اسیر این چیزها نشود و یاد حرف‌های پدرش بیفتد که همیشه می‌گفته «با این چیزها دست و پای ذهنت رو می‌بندی، ذهنی که بسته شد، دیگه نمی‌تونه آزادانه رشد کنه».

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

حسنا همین که می‌خواست به خانه برگردد، چیزی طلایی روی سنگ جلویش برق زد. حسنا عاشق جواهرات بود، از هر نوعش؛ بدل یا واقعی، انگشتر یا النگو مهم نبود.

یک قدم به جلو برداشت. پایش لیز خورد و نزدیک بود بیفتد توی دریا. باید زود برمی‌گشت. همین حالا هم بیش از اندازه دیر کرده بود، ولی نمی‌توانست بی خیال آن جسم براق شود. دوباره نفس گرفت و سر جایش ایستاد. بعد آهسته به جلو خم شد. همین که نوک دستش با آن شیء براق تماس پیدا کرد، سنگ زیر پایش شروع به لرزیدن کرد. لرزید و لرزید و یک‌دفعه پایین رفت.

این کتاب با ۱۷۲ صفحه و قیمت ۱۰۵ هزارتومان عرضه شده است.

کد خبر 6090128 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست