Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: سهراب مرادی با انگیزه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را پیگیری می‌کند و در حال نزدیک شدن به شرایط ایده‌آل است.

محمدحسین برخواه در گفت‌وگو با میزان درباره عملکرد ملی‌پوشان وزنه‌برداری در سالی که گذشت و برنامه‌هایش برای سال پیش رو اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ما در شروع سال جاری حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب امتیازات لازم برای بدست آوردن سهمیه المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

وی درباره شرایط آمادگی سهراب مرادی ادامه داد: در اردوی شش هفته‌ای که در مجموعه ورزشی آزادی داریم تمرینات به خوبی در حال برگزاری است، سهراب مرادی هم با تلاش و انگیزه مضاعف در حال پیگیری تمریناتش است. البته، چون او در مرحله دوم گزینشی المپیک بدلیل مصدومیت نتوانست امتیازات لازم را کسب کند باید در قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد تا عنوان برترین وزنه‌بردار قاره آسیا را کسب کند و به سهمیه المپیک هم نزدیک‌تر شود.

*سهراب با انگیزه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را پیگیری می‌کند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: مصدومیت در وزنه‌برداری امری اجتناب‌ناپذیر است، اما خوشبختانه سهراب با انگیزه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را پیگیری می‌کند و در حال نزدیک شدن به شرایط ایده آل خودش است. ٨ وزنه‌بردار برتر رنکینگ جهانی از جمله تیان تائو با قرار گرفتن در جمع نفرات برتر سهمیه المپیک را به دست می‌آورند و مرادی هم برای رسیدن به عنوان برترین وزنه‌بردار دسته خود در آسیا با وزنه‌بردارانی از قرقیزستان و چین تایپه رقابت کند.

برخواه اظهار داشت: پس از پایان مرحله دوم لیگ وزنه‌برداری در ٢٢ اسفند، ١٢ نفر به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند و بچه‌ها خیلی عالی پیگیر تمرینات هستند و فدراسیون هم حمایت‌های خوبی داشته است. امیدوارم بتوانیم حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشته باشیم چراکه حکم کسب سهمیه المپیک را دارد.

*تمام کشور‌ها برای کسب بهترین نتیجه به قهرمانی آسیا خواهند آمد

وی درباره حریفان اصلی ما در این مسابقات گفت: ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات حریف سختی خواهد بود. چین هم همواره یکی از مدعیان اصلی و از رقبای جدی ما بوده و هست. کره‌جنوبی و قزاقستان هم شرایط خوبی دارند و علاوه بر آن‌ها نفرات خوب دیگری هم از کشورهای مختلف در مسابقات به میدان خواهند آمد، چون این رقابت‌ها آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک در آسیاست و تمام کشور‌ها برای کسب بهترین نتیجه خواهند آمد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: البته یک مسابقه گزینشی دیگر در کلمبیا برگزار خواهد شد، اما چون قهرمانی آسیا داری سطح طلایی و بالاترین امتیاز است از اهمیت بیشتری برخوردار است و ما هم تلاش می‌کنیم کار کسب دو سهمیه المپیک را در همان ازبکستان تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: خواب زمستانی وزنه‌برداری در سال کرونایی

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدحسین برخواه فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری محمدحسین برخواه فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری سهمیه المپیک قهرمانی آسیا وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)