Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:26:12 GMT

رییس جمهور پاکستان به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۰۱۲۸

رییس جمهور پاکستان به کرونا مبتلا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، عارف علوی رییس جمهور پاکستان در توییتی اعلام کرد به کرونا مبتلا شده است.

همچنین براساس گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در پاکستان، روند صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان ھمچنان ادامه دارد.

تعداد مبتلایان جدید کرونا در پاکستان برای چندمین روز متوالی از مرز ۴ هزار نفر عبور کرد، به طوری ‌که میزان تست‌های مثبت در برخی از شهر‌های این کشور به بیش از ۲۳ درصد رسیدہ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاخت و تاز موج سوم کرونا در پاکستان در شرایطی ادامه دارد که دولت تصمیم گرفته است اعمال محدودیت‌های گذشته را دوباره از سر بگیرد.

دولت این کشور در حال بررسی رفت و آمد‌ها بین ایالتھاست تا روند رشد صعودی را کنترل کند.

از سوی دیگر به گفته منابع خبری بیش از ۸۳ درصد از دستگاه‌های تنفس مصنوعی در سرتاسر پاکستان مورد استفادہ بیماران کرونایی قرار گرفته است که ادامه این روند، سبب افزایش فشارھا بر سیستم پزشکی این کشور در روز‌های آیندہ خواھد شد.

قرنطینه مناطق آلوده، ممنوعیت تمامی اجتماعات سیاسی، مذهبی، فرهنگی و کاهش زمان فعالیت مراکز تجاری و تفریحی از جمله محدودیت‌هایی است که دولت پاکستان برای کنترل کرونا در دستورکار خود قرار داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نوروز 1400 نیمه شعبان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین عارف علوی رئیس جمهور پاکستان ویروس کرونا ابتلا به کرونا اعمال ماه شعبان نوروز 1400 نیمه شعبان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از هشت هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود و با اینکه حجم کارگاه‌های عمرانی با اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافته، در سایه تقویت نظارت ها، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است