Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بخشدار بربرود شرقی الیگودرز گفت: روستای فرسش در شهرستان الیگودرز به دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرنطینه شده است و احتمالا کل دهستان فرسش فردا قرنطینه شود. - اخبار استانها -

مهدی بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  الیگودرز  اظهارداشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روستای فرسش الیگودرز این روستا امروز قرنطینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعلا تست کرونای 10 نفر از اهالی روستای مذکور مثبت شده است افزود: با توجه به وجود امامزاده در این روستا، خودروهای پلاک غیر بومی تردد زیادی داشته‌اند از طرفی دورهمی‌های نوروز  و حضور مهمانان ساکن در خارج از روستا نیز بی تاثیر نبوده است.

بخشدار بربرود شرقی الیگودرز جمعیت روستای فرسش را 823 نفر برشمرد و عنوان کرد: با توجه به دورهمی‌های ایام نوروز این مشکل را در بیشتر روستاها داریم و طی روزهای آینده آمار مبتلایان بیشتر نمایان شود.

رکورد افراد مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شکسته شدجدیدترین رنگ‌بندی کرونایی در ایران/ بیماری‌های تنفسی در صدر مراجعه به مرکز درمانی/ مصدومیت 27000 نفر در حوادث ترافیکی+ نمودارهامنفی شدن تست کرونای اعضای تیم ملی فوتبال در آستانه جدال با سوریه

وی بیان کرد: جواب تست بیماران یک تا دو روستای دیگر فردا اعلام می‌شود که با احتمال قوی کرونای مثبت باشند که با توجه به این شرایط احتمال دارد مجموع دهستان فرسش که شامل روستای قره خان، هما، فهره و ایوج می‌شود قرنطینه شود.

بنیادی با اشاره به اینکه فردا کمیته امنیتی برگزار می‌شود تا در مورد کلا دهستان تصمیم گیری شود تصریح کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن روستا تا اطلاع ثانوی پیست بین المللی اسکی و امامزاده سه تن فرسش تعطیل شده و از پذیرش گردشگر و زائر جلوگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/642/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای فرسش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن