Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@15:54:15 GMT

طرح مواسات و همدلی در نیمه شعبان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۹۲۴۳

طرح مواسات و همدلی در نیمه شعبان اجرا شد

رضا صدیقی مهنی گفت: هم زمان با نیمه شعبان در تداوم طرح مواسات و همدلی با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، گفت: هم زمان با نیمه شعبان در تداوم طرح مواسات و همدلی با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: این طرح با تاسی از سیره اهل بیت (ع) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد.


وی بیان کرد: شامگاه گذشته جشن نیمه شعبان همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوعی همچون مولودی خوانی، نمایش، تجلیل از دارندگان اسامی مهدی با اهدا هدایا و نیز سخنرانی برگزار شده و در پایان جشن، آسمان روستا نورافشانی شد.


صدیقی مهنی ابراز کرد: همچنین به همت بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد و محله در آستانه نیمه شعبان آذین بندی و فضاسازی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: علاوه بر این شامگاه گذشته راس ساعت ۲۱ دعای فرج امام زمان (عج) به صورت دست جمعی قرائت شد.


وی اظهار کرد: به همت بانوان مسجدی عضو کانون، شله زرد نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا توزیع شد.


صدیقی مهنی اضافه کرد: تولید محتوا و انتشار در بستر فضای مجازی از سایر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان است که به همت جوانان مسجدی کلیپ و عکس نوشت هایی با موضوع ظهور، انتظار و مهدویت تولید و در فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت در خاتمه عنوان کرد: اجرای طرح تلاوت نور و ختم صلوات نیز از سری برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان بود که به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) اجرا شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای برنامه هایی اینچنینی گامی هر چند کوچک در راستای آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ انتظار و مهدویت و ترویج آن برداریم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه مواسات و همدلی جشن نیمه شعبان نیمه شعبان مهدویت و انتظار نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال