Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@01:01:19 GMT

سهمیه سربازمعلم فارس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۰۶۳۶

سهمیه سربازمعلم فارس مشخص شد

ایسنا/فارس رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس سهمیه تخصیص یافته سرباز معلم به فارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را اعلام کرد.

محسن مسعودی چهارشنبه ۱۰ فروردین به خبرنگاران گفت: براساس اعلام رسمی، از ۱۶۰ سهمیه تخصیص داده شده به استان فارس، تعداد ۷۵ نفر به حوزه اموزش ابتدایی، ۴۲ نفر به دوره متوسطه، ۳۷ نفر به دوره فنی و کاردانش و ۷ نفر نیز سهمیه به عنوان آموزگار استثنایی لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس گفت: سهمیه های اعلام شده صرفا برای تدریس و به کارگیری در پست های آموزشی و صرفا به عنوان اموزگار، دبیر یا هنرآموز است.

مسعودی گفت: اولویت پذیرش بر اساس امتیاز افراد، بومی بودن و مدرک تحصیلی بالاتر است.

رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: حداقل مدرک قابل قبول برای پذیرش در این طرح، کارشناسی و اولویت با رشته های مرتبط با آموزش و پرورش است.

مسعودی گفت:علاقمندان دارای شرایط برای ثبت نام به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان مراجعه کنند.

رییس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس گفت: ادارات اموزش و پرورش نیز تا پایان وقت اداری ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا مشخصات متقاضیان را ثبت کنند.

مسعودی از علاقه‌مندان درخواست کرد که برای دریافت شیوه نامه و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه الکترونیکی آموزش و پرورش فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرباز معلم آموزش و پرورش اموزش و پرورش پرورش فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدرضا وحیدی،افزود: این آزمون صبح روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 57 حوزه امتحانی معرفی شده در استان کرمان برگزار می‌شود.   رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی درحوزه های امتحانی 7 شهرستان(کرمان-بم-جیرفت-رودبارجنوب-زرند-سیرجان-کهنوج) برگزار خواهد شد.   وحیدی، تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع  21169 نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.  

دیگر خبرها

  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • مجوزاستخدام شش هزارنفر درآموزش وپرورش سیستان وبلوچستان
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند