Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم افتتاح تنها داروخانه شبانه روزی مرکز الهایی و مرکز جامع سلامت شماره هشت (کمپلو) و عملیات اجرایی واحد تسهیلات زایمانی مرکز الهایی با حضور فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان، شبیب جویجری، سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: شهر الهایی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر و قرار داشتن در مسیر ترانزیتی و بُعد مسافت آن با شهر اهواز، با عدم وجود مطب و درمانگاه مواجه بود.

او با بیان اینکه  یکی دیگر از چالش‌های مرکز بهداشت ال‌هایی احداث واحد تسهیلات زایمانی بود که با حمایت و پیگیری‌های همسر شهید تقوی، اعتبار این بخش تامین و عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد، تصریح کرد: قرار شد با کمک نمایندگان مجلس ساختمان تسهیلات زایمانی نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: از سال ۹۲ مجوز احداث یک مرکز بهداشت شبانه روزی برای شهر الهایی اخذ شده است که مقرر شد با حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، و نمایندگان مجلس این آرمان هشت ساله مردم شهر ال‌هایی در سال جاری به تحقق بپیوندد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان کرونا ویروس مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد